برگزاری ویژه‌ برنامه « بچه های خوب در جشن قصه های خوب » در مرکز 42

به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره « مهدی آذر یزدی » پدر ادبیات کودک و نوجوان، جشنواره « قصه های خوب برای بچه های خوب » در مرکز 42 کانون استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره « مهدی آذر یزدی » پدر ادبیات کودک و نوجوان، جشنواره « قصه های خوب برای بچه های خوب » در مرکز 42 کانون استان تهران برگزار شد.

هدف از برگزاری این مراسم آشنایی اعضاء کودکان و نوجوان با زندگینامه و آثار مهدی آذریزدی و نشان دادن اهمیت ادبیات در عرصه کودک و نوجوان بود.

این مراسم که با عنوان " بچه های خوب در جشن قصه های خوب " با حضور ۱۰۰ نفر از والدین و اعضای کودک و نوجوان در مرکز۴۲ برگزار گردید..
در این ویژه برنامه که با قرائت آیات قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شد؛ گروه نمایش دختران نوجوان با انتخاب یکی از قصه های زیبای مهدی آذر یزدی و گروه نمایش پسران نوجوان مرکز نیز  با انتخاب یکی از  قصه های ادبیات کهن به اجرای نمایش پرداختند..
 در ادامه گروه شاهنامه خوانی اعضای مرکز۴۲   با دو اجرای  "رزم رستم و سهراب " و "گردآفرید" نقش آفرینی کردند.

همچنین در این مراسم برگزاری مسابقه، تقدیراز اعضا وخوانش بخشی از بیوگرافی و معرفی آثار مهدی آذریزدی و پایان بخش برنامه نیز پذیرایی صورت گرفت.برگزاری ویژه‌ برنامه « بچه های خوب در جشن قصه های خوب » در مرکز 42

برگزاری ویژه‌ برنامه « بچه های خوب در جشن قصه های خوب » در مرکز 42

برگزاری ویژه‌ برنامه « بچه های خوب در جشن قصه های خوب » در مرکز 42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =