کد خبر: 327592
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
جلسه مشورتی با مشاوران نوجوان مدیر کل برگزار شد

اعضای فعال کودک و نوجوان مراکز طی دیدار با مدیر کل در خصوص برپایی موکب ابناءالحسین برنامه ریزی و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان رضوی جلسه مشورتی اعضای کودک و نوجوان با مدیر کل استان برگزار گردید.

جلسه مشورتی با مشاوران نوجوان مدیر کل برگزار شد

در این جلسه ابراهیم زره‌ساز ضمن تبریک اعیاد گذشته و ابراز خرسندی از حضور درجمع کودکان و نوجوانان خوش فکر و فعال مراکز گفت: فرصت حضور در کنار شما نوجوانان فعال بسیار مغتنم است و رسالت کانون بهره گیری از خلق ارزشی است که سالها برای آن تلاش کرده است و شما ارزش های کانون هستید.

ایشان با اشاره به فعالیت معرفی ایام ووقایع به عنوانی یکی از مهمترین فعالیت های کانون گفت: با انجام فعالیت های معرفی ایام و وقایع کودکان ونوجوانان را با ابعاد و زوایای مختلف رویدادهایی که ممکن است سایرین از کنار آن به راحتی بگذرند آشنا می کنیم و تقویت نگاه پرسشگر به وقایع واتفاقات کلید اصلی این گونه فعالیت هاست.

مدیر کل استان در ادامه به ایام محرم و صفر که در پیش است اشاره کرد و گفت: واقعه عاشورا واقعه سختی است که قصه ایی در خود دارد و آن قصه بسیار حیرت انگیز است. شما از کودکی با فضای محرم و واقعه کربلا به واسطه حضور در مراسمات و هیات مذهبی آشنا می شوید ولی اینکه به عمق آن پی ببرید و نگاه پرسشگر داشته باشید که چرا چینین قصه ایی ایجاد شد و هدف و رسالت این اتفاق برای آیندگان چیست موضوعی است که برای شما و همه ما مهم است و به همین دلیل به دنبال برپایی موکبی در این ایام هستیم که بتواند نگاه کانونی را در سطح کودک و نوجوان گسترش دهد.

زره ساز افزود: در سنوات گذشته به همت شما نوجوانان موکب ابناء الحسین را برپا کردیم وامسال نیز آن را برگزار می کنیم و به دنبال ارائه برنامه هایی متفاوتی هستیم که به درک اصیل واقعه کربلا و قصه عاشورا برسیم.

جلسه مشورتی با مشاوران نوجوان مدیر کل برگزار شد

در ادامه برنامه اعضا به طرح ایده ها و برنامه های مد نظر خود هم به لحاظ محتوایی و هم به لحاظ فضاسازی موکب پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =