کد خبر: 330633
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
بازدید 116
غرفه کانون استان اردبیل در نمایشگاه «مهر و ماه»

نمایشگاه «مهر و ماه» با محوریت عفاف و حجاب و با حضور معاون سیاسی استانداری، فرماندار و جمعی از مدیران کل و مسئولان استانی در محل نمایشگاه دائمی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان بابیان اینکه این نمایشگاه از روز سه‌شنبه، چهارم مهرماه سال ۱۴۰۲ آغاز به کارکرده است، از حضور کانون استان در این نمایشگاه برای ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری خبر داد.

ملک‌زاده فرد هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرده و اظهار داشت: نمایشگاه مهر و ماه در دو بخش فرهنگی و فروشگاهی در بیش از یک‌صد غرفه دایر شده است که مربیان کانون پرورش فکری مطابق با اهداف و بر مبنای فعالیت‌های کانون برای مراجعه‌کنندگان کودک و نوجوان به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی خواهد پرداخت.

مدیرکل کانون استان با اشاره به لزوم توجه به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه بیان داشت: حجاب و عفاف موضوعی تربیتی و در جهت حفظ و پاسداشت ارزش‌های والای زنان و دختران در جامعه است و برای افزایش آگاهی عمومی نسبت به رعایت این دستور دینی باید از همه ظرفیت‌های جامعه بهره گرفت.

وی تصریح کرد: موضوع حجاب و عفاف یکی از محورهای اصلی فعالیت در مراکز کانون استان است و در رابطه با این موضوع برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی اجراشده است.

خاطرنشان می‌شود، این نمایشگاه از چهارم تا هفتم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برپاشده و در این مدت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان برای بازدید خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =