جلسه شورای فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب برگزارشد

به مناسبت آغاز هفته‌ی حجاب و عفاف، جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گرمی با حضور مسوول نهاد کتابخانه‌های عمومی این شهر، روز پنجشنبه، 22 تیرماه سال 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که با حضور مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مرکز و با دعوت از مسوول نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار شد، برای هم افزایی در اجرای برنامه‌ها با موضوع ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تبیین ضرورت حفظ و رعایت آن در بین اعضا و مراجعه کنندگان این مراکز فرهنگی، بحث و تبادل نظر شد.

جلسه شورای فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب برگزارشد

همچنین پس از این جلسه در برنامه‌ای که با حضور اعضای دختر نوجوان برگزار شد، حبیبه‌سادات کریمی، سرپرست مرکز با معرفی مناسبت هفته‌ی حجاب و عفاف، بر اهمیت ر

عایت آن در جامعه‌ی اسلامی اشاره کرده و سپس مربی هنری با توضیحاتی در این زمینه ارایه داد، از اعضا خواست طرح‌های خود را بر روی کاغذ پیاده کنند.

معرفی کتاب «فاطمه (ع) الگوی حیات زیبا» توسط مربی فرهنگی مرکز و بحث آزاد از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این برنامه بود.

گفتنی است، در همین مناسبت در ویژه برنامه ادبی مرکز با عنوان «حجاب و عروسک من» نیز ،ابتدا اعضا با راهنمایی مربی آفرینش‌های ادبی شروع به دوختن روسری برای عروسک‌ها کرده و بعد از اتمام، برای آن‌ها متن ادبی نوشتند.

جلسه شورای فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب برگزارشد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =