کد خبر: 327667
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
بازدید 669
همایش مهارت های ارتباطی با رویکرد بازی و آموزش برگزار شد

همایش مهارت های ارتباطی با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای، اداره آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در کانون مهدیه برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان همدان، پیش از ظهر امروز همایش مهارت های ارتباطی با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای، اداره آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در کانون مهدیه برگزار شد. 

هدف از این همایش استفاده از بازی برای آموزش دادن به کودکان و نوجوانان بود که در این برنامه با اجرای بازی های متنوع و شاد برای دانش آموزان و اعضای کودک و نوجوان کانون که به همراه والدین خود در این مراسم حضور داشتند، آموزش هایی چون فن بیان، اعتماد بنفس، هوش هیجانی، هوش مالی، انجام کار تیمی و زبان بدن  در فضایی مهیج و پویا داده شد. 


شرکت کنندگان از ۶ مرکز شهر همدان در  گروه های سنی ۱۲ الی ۱۸ سال بودند و کلیه شرکت کنندگان در سامانه طرح تابستانی مهارت فنی و حرفه ای ثبت نام رایگان انجام  دادند.

نکته قابل توجه در این همایش مهارت ارتباطی این بود که بعد از انجام بازی ها با هدایت مدرس، شرکت کنندگان  درباره بازی و نتایج بازی ها و علت برد و باخت خود در بازی صحبت می کردند.

این همایش به صورت پیوسته در هفته های آینده نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =