کد خبر: 327864
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
بازدید 2181
ارسال ۱۴ هزار کتاب به ۴۴ کتابخانه کانون پرورش فکری استان همدان

امروز آیین رونمایی و توزیع ۱۴ هزار "کتاب، اسباب بازی و سرگرمی" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارسال آنها به مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی و توزیع ۱۴ هزار "کتاب، اسباب بازی و سرگرمی" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارسال به مراکز کانون اظهار کرد: یک خبر خوب برای بچه‌های استان همدان دارم. امروز ساعت کانون به وقت کتاب و کتابخوانی کوک شد.

وی افزود:‌ پرورش فکر و اندیشه به یک مسیر نیاز دارد و آن مسیر دانایی است که در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه دانایی حاصل نمی‌شود مگر اینکه بر روی بال‌های کتاب بنشینیم و برویم به دنیای نویسنده آن، گفت: امروز ۱۴ هزار کتاب وارد کانون شده و این یعنی ۱۴ هزار فکر، ۱۴ هزار ذوق، 14 هزار هنر و ۱۴ هزار اندیشه که باید با آنها زندگی کرد و از آنها آموخت.

وی ادامه داد: اتفاق مبارک که در توزیع این تعداد کتاب بعد از ۲۰ سال افتاده این است که این رونمایی و توزیع به نیابت از ۸ هزار شهید همدان شکل گرفته و با نام و یاد شهدای استان گره خورده است.

ابراهیمی خطاب به کودکان و نوجوانان گفت: رهبر عزیز ما خیلی حواسشان به بچه‌ها هست و  بر کتابخوانی بچه‌ها از سنین پایین نیز تاکید دارند.

وی با بیان اینکه دوران نوجوانی بهترین زمان برای مطالعه و یاد گرفتن است تصریح کرد: این دوران یک دوران طلایی است  و رهبر ما بهترین کتاب‌ها را کتاب‌هایی می‌دانند که انسان را به سمت خداوند و ارزش‌های والا و انقلابی هدایت کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از توزیع ۱۴ هزار کتاب به ۴۴ کتابخانه کانون‌های سراسر استان خبر داد و افزود: در میان این کتاب‌ها ، کتابهایی در خصوص زندگی‌ نامداران ایران‌زمین به زبان کودک و نوجوان مانند شهید چمران، آیت الله بهجت،  طاهره صفارزاده و ... وجود دارد که یکی از بهترین راه‌های شناخت نامداران ایران زمین خواندن کتاب است.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی بچه‌ها با بزرگان و دانشمندان در حوزه دین، شهادت، اندیشه و هنر گفت: از شما کودکان و نوجوانان می‌خواهم در سنین پایین به مطالعه خود نظم دهید و برنامه مطالعاتی داشته باشید تا آثار آن را در زندگی شخصی و اجتماعی خود ببینید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =