جلسه هماهنگی گردهمایی کودکان عاشورایی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد

جلسه هماهنگی گردهمایی کودکان عاشورایی با حضور مدیر کل کانون استان کردستان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ، مسئول هیات امنای مهدیه سنندج، معاون فرهنگی سازمان تبلغیات اسلامی استان، بسیج جامعه زنان، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و کارشناسان کانون پرورش فکری در محل شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان کردستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون استان کردستان در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت ایام محرم و تشکر از حضور شرکت کنندگان در جلسه در سخنانی گفت: «ستاد اربعین» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال برای برای بهره‌گیری از روزهای معنوی محرم و صفر گردهمایی کودکان عاشورایی را روز یکشنبه اول مرداد همزمان با سراسر کشور در مهدیه سنندج برگزار میکند که امیدوارم با همکاری ادارات بتوانیم کودکان  و نوجوانان بیشتری را در این گردهمایی داشته باشیم و بیشترین بهره معنوی را از این مراسم ببرند.

حمیدرضا گوهری افزود: این ویژه‌برنامه‌ها با هدف بهره‌مندی از فرصت محرم و اربعین برای کودکان و نوجوانان، آگاهی‌بخشی و آشنایی و ترویج سبک زندگی اسلامی، انتقال محتوا و پیام محرم و اربعین حسینی از طریق تولید و نشر محتوا در قالب‌های مختلف، نقش‌آفرینی موثر در حوزه رسانه و فضای مجازی با موضوع محرم و اربعین حسینی و ایجاد گرایش و تعلق در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

گوهری خاطر نشان ساخت: محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه تاریخ است. حماسه‌ای در ستایش آزادگی. در ستایش رشادت و کربلا صحنه نمایش رویارویی ابدی حق و باطل می باشد و ما میخواهیم با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری این حماسه ها و رشادت ها را به کودکان و نوجوانان انتقال دهیم.

در ادامه این جلسه هر کدام از حاضرین در جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و اعلام آمادگی خود را چهت هر گونه همکاری در اجرای بهتر و باشکوه تر گردهمایی کودکان عاشورایی را اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =