بازی به شکوفایی فکر و اندیشه کودکان کمک می کند

مدیرکل کانون هرمزگان روز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ با مدیرکل سازمان صنعت و معدن وتجارت استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان طی جلسه ای با خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت استان در دفتر ایشان دیدار کرد.

در این دیدار پشتکوهی با اشاره به پیشینه فعالیت های کانون پرورش فکری درعرصه های فرهنگی هنری و ادبی در مراکز ثابت و سیار گفت: آینده خوب کشورمان در گرو رشد و پرورش کودکان و نوجوانان امروز است یکی از فعالیت هایی که در مراکز کانون صورت می گیرد بازی و سرگرمی است این فعالیت سبب رشد قدرت تفکر و توانایی حل مسئله در کودک می‌شود.

وی افزود: بازی وسیله‏ ای است جهت آشنایی و شناخت کودکان و نوجوانان با جهانی که در آن زندگی می‏کند و نیز راه شناخت امکاناتی است که در اطراف خود دارد و از این طریق است که رشد عاطفی، اجتماعی، عقلی کودک تحقق می‏یابد. در جریان این فعالیت نیروهای روحی و جسمانی و کل نیروهای موجود در کودک یعنی حافظه، دقت، تصور، نظم، تربیت، مهارت، و... رشد و شخصیت کودک در ضمن بازی شکل گرفته و تکامل پیدا می‏ کند.

مدیرکل کانون هرمزگان با اشاره به این موضوع که بازی به شکوفایی فکر و اندیشه کودکان کمک می کند، خواستار حمایت سازمان صنعت و معدن و تجارت در راه اندازی اتاق بازی در مراکز کانون شد.

مدیرکل سازمان صنعت و معدن تجارت استان ضمن قدردانی از اهمیت ویژه نقش کانون در رشد فکر و اندیشه قشر کودک ونوجوان در زمینه‌های فرهنگی، هنری در راه اندازی اتاق بازی قول مساعد و همکاری نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =