بررسی نیازمندی های حوزه کودکان و نوجوانان فین در اولویت قرار می گیرد

مدیرکل کانون هرمزگان در سفر یک روزه به بخش فین از توابع شهرستان بندرعباس با بخشدار در خصوص نیازمندی های کودک و نوجوان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، در این دیدار پروین پشتکوهی مدیر کانون پرورش فکری با حجت صادقی بخشدار فین به بررسی نیازمندی های کودکان و نوجوانان در اولویت بررسی و رفع موانع پرداخت و گفت: کانون پرورش فکری مرکز فین یکی از قدیمی ترین مراکز استان است که با حضور پر رونق مخاطبین کودک ونوجوان با خدمات رسانی موفق در سه دهه حضور خود به تربیت افرادی متعهد؛ علمی و صاحب نام در حوزه های مختلف پرداخته است.
پشتکوهی افزود: این مرکز در حوزه های شاخص فعالیت خود در سه دهه حضورش در زمینه فیلمسازی؛ شعرسرایی و غیره... موفق می باشد که لازم به ذکر است سیمین عالی زاده، هستی جعفرپور، همایون جعفرپور،مصطفی برومند اعضایی نوجوان رشد یافته از کانون پرورش فکری مرکز فین که در المپیاد های فیلمسازی شرکت کرده اند و افتخارات ملی را در کارنامه خود دارند.
وی اعلام کرد: مرکز فرهنگی هنری فین مرکزی پویا و فعال است که طی سال های ۹۵ تا ۹۷ رتبه برتر در حوزه امانت کتاب را دربین مراکز سطح کشوری داشته است.
مدیرکل کانون هرمزگان به زلزله اخیر فین اشاره کرد و گفت: در بحران زلزله منطقه فین آسیب های جدی برای مرکز ایجاد شد که نیاز به توجه مسئولین بخش دارد.
سپس در ادامه صادقی بخشدار فین ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه کارکنان کانون پرورش فکری در رشد و پرورش و استعداد کودکان ونوجوانان در بهسازی و توسعه فضای کتابخانه ای و اولویت بندی نیاز آنان قول مساعد داد.
گفتنی است، مرکز فرهنگی هنری فین از سال ۱۳۷۵ فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . در ابتدا ساختمان مرکز یک طبقه و مجهز به سالن کتابداری و کارگاه های هنری و فرهنگی بود که در طی زلزله؛ ساختمان آسیب جدی دید و ساختمان جدید در سال ۸۸ افتتاح گردید.در سال۱۳۹۸ واحد سیار روستایی جهت خدمات رسانی به کودکان روستایی بخش به مجموعه کانون اضافه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =