دوره‌ی آموزشی عکاسی با موبایل ویژه‌ی اعضا کانون پرورش فکری میناب برگزار شد

یک دوره‌ی آموزش عکاسی با موبایل با حضور مسئول بسیج رسانه ی شهرستان میناب برای اعضا کانون پرورش فکری میناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، مرضیه فیروزی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میناب گفت: علاقه‌مندی به ثبت لحظه‌ها، کمال‌جویی و زیبایی طلبی باعث شده است این هنر جایگاه شایسته‌ای را در میان مردم پیدا کند و امروز به لطف این علاقه‌مندی اطلاعات ارزشمند تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و... از گذشته به دست ما رسیده است. درست زندگی کردن «خوب‌دیدن، خوب‌شنیدن، خوب‌اندیشیدن و خوب‌عمل کردن» رمز موفقیت است و عکاسی تمرین مناسبی برای رسیدن به همه‌ی این موارد است.به همین منظوریک دوره آموزش عکاسی ویژه اعضا به جهت توسعه فردی و ارتقای مهارت های کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری میناب برگزار شد.

مرضیه فیروزی افزود: این دوره یک روزه با شرکت بیش از ۵۰ نفر از اعضای کانون پرورش فکری برگزار شد. در این دوره اعضا با اصول و مقدمات عکاسی با گوشی تلفن همراه آشنا شده و نگاه درست به زندگی و زیبایی‌های آن را آموزش دیدند.

  این دوره آموزشی با حضور ابوالحسن زاهدی مسئول بسیج رسانه شهرستان میناب برگزار شد.

لازم به ذکر است ، در این دوره آموزشی زاهدی قسمت‌های گوناگون دوربین عکاسی، شناخت نور و نورسنجی را برای اعضا معرفی کرد و نکات مهم عکاسی(نور، سوژه، ، ابزار ثبت و زمان) را توضیح داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =