جشن پرشور هفته ملی کودک در کانون انگوت

برنامه جشن هفته ملی کودک در دومین روز از این مناسبت با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» در کانون پرورش فکری کودکان شهرستان انگوت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مراسم جشن هفته ملی کودک با حضور پرشور اعضای مرکز و کودکان پیش‌دبستانی علی‌اصغر (ع)، همراه با مشارکت جمعی از مادران روز یکشنبه ۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۲، در مرکز فرهنگی و هنری کانون انگوت اجرا شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، افسانه سادات مزین، مربی مسئول مرکز، با گرامیداشت هفته‌ی ملی کودک و تقدیر از جمع حاضر، گفت: نشاط و شادی باعث تقویت روحیه، اعتمادبه‌نفس و ایجاد انگیزه در کودکان شده و همراهی والدین با فرزندان برای انجام فعالیت‌های جمعی مفرح، ارتقای نشاط اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گزارشی از برنامه‌ها و کارگاه‌های برگزارشده در فصل تابستان ارائه کرده و از ثبت‌نام اعضا برای کارگاه‌های فصل پاییز خبر داد.

جشن پرشور هفته ملی کودک در کانون انگوت

اجرای سرود ایران ما توسط کودکان، شعرخوانی اعضا، قصه‌گویی با عنوان کلاغ خنزر پنزری، اجرای مسابقات شاد و برگزاری کارگاه کاردستی با موضوع ساخت فرفره‌هایی به رنگ پرچم کشور توسط کودکان با همراهی مادران از برنامه‌های اجراشده در این جشن بود.

شایان‌ذکر است در پایان این برنامه به‌رسم یادبود هدایایی به همه شرکت‌کنندگان اهدا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =