کد خبر: 327995
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
بازدید 206
طبخ و توزیع حلوای نذری در کانون انگوت

با برگزاری ویژه برنامه فرارسیدن ماه محرم در اولین روز از ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع)، حلوای نذری در کانون انگوت طبخ و توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه که روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه سال ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۶۰ نفر از اعضا و مادران سیاه پوش و عزادار حضرت اباعبدالله الحسین (ع)اجرا شد؛ در ابتدای برنامه، افسانه‌سادات مزین، مربی مسئول مرکز ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش به معرفی این مناسبت پرداخته و گفت: شرکت دادن کودکان و نوجوانان در مراسمات سوگواری ماه محرم و تعریف کردن داستان‌های مختلف از واقعه کربلا، آنان را با پیام مهم نهضت عاشورا آشنا خواهد کرد.

طبخ و توزیع حلوای نذری در کانون انگوت

وی در ادامه داستان ورود امام حسین (ع)به کربلارا برای حاضران قصه گویی کرده تا آنها با واقعه عاشورا و قیام خونین امام حسین (ع) و یارانش بیشتر آشنا  شوند. او همچنین از والدین خواست فرهنگ عاشورا را در دل کودکان و نوجوانان همیشه زنده نگه دارند و سیره ائمه معصومین (ع) را سرمشق و الگوی خود در زندگی قرار دهند.

در این  برنامه مادران اعضا نیز، با نثار صلوات و طبخ حلوا و پخش آن در بین حاضران یاد و خاطره شهدای کربلا را گرامی داشتند.

شایان ذکر است، در پایان برنامه اعضا با روشن کردن شمع  با نواهای عاشورایی که در سالن مطالعه مرکز پخش شد، همخوانی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =