تمدید اجرای نمایش «اولین بازی» تا ۳ شهریور در مرکز تئاتر کانون

نمایش «اولین بازی» به نویسندگی امیر مشهدی‌عباس و کارگردانی میثم یوسفی از تولیدات مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری برای دومین بار و تا روز جمعه ۳ شهریور تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به صورت نذر فرهنگی به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش زنده‌عروسکی «اولین بازی» آمده است: گروه تعزیه‌خوان به خاطر نیامدن یکی از بازیگران اصلی نمی‌توانند تعزیه دو طفلان مسلم را در خانه رضا، نوجوان قصه اجرا کنند. به همین دلیل وسایل تعزیه را نزد رضا و مادرش به امانت می‌گذارند تا بازیگر اصلی را پیدا کنند. رضا در خلوت و تنهایی خود کلاهخود را بر سر می‌گذارد، شمشیر و سپر را در دست می‌گیرد و به تقلید از تعزیه‌خوانان بازی می‌کند. ناگهان اشیاء و وسایل تعزیه جان می‌گیرند و وقایع روز عاشورا را از نگاه و زبان خودشان برای رضا روایت می‌کنند و....

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح و سازنده عروسک: علیرضا حسین‌پور و مژده ذکریاپور، طراح صحنه: سینا ییلاق‌بیگی، آهنگ‌ساز: محمد فرشته‌نژاد، شاعر: آزاده فرهنگیان، طراح پوستر و بروشور: عماد سالکی، طراح و سازنده عروسک‌های بخش سایه: شراره یوسفی، بازی‌دهندگان و صداپیشگان عروسک: علی بیک‌محمدی، مریم خاکسارتهرانی، عاطفه بحرالعلوم‌طباطبایی، شراره یوسفی، میلاد ورجاوند، مهدی رحمتی، کوشا ساعی، بهروز مهرعلیان و آریا انصاری‌شاد، دستیار کارگردان: کوشا ساعی و مهدی رحمتی، ساخت دکور: عادل بزدوده.

نمایش «اولین بازی» از روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰ به صورت رایگان به روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله رفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را با مراجعه به سایت تیوال به صورت رایگان دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =