دیدار مدیرعامل کانون با نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور در دفتر آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیت‌الله آل‌هاشم در این دیدار که در حاشیه برگزاری سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای سراسر کشور صورت گرفت، با اشاره به اهمیت ماموریت‌های دستگاه تعلیم و تربیت و منویات مقام معظم رهبری گفت: در به‌کارگیری نیروهای مورد نیاز سیستم، تخصص و پایبندی به ارزش‌های دینی و اسلامی در اولویت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت بازگشایی پرشکوه مدارس گفت: باید قبل از آغاز مدارس تمام تمهیدهای لازم در نظر گرفته شود.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز که به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش در سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسا در جمع مسئولان استان آذربایجان شرقی حضور دارد ضمن اشاره به اهداف اجلاس گفت: در طول اجلاس موضوع‌ها و دغدغه‌های حضرت‌عالی به شکل کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا به صورت علمی و تخصصی و با بهره‌مندی از تجربه‌های مدیران سراسر کشور بهترین تصمیم‌ها گرفته شود.

مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حسن توجه نماینده ولی‌فقیه در استان به حوزه تعلیم و تربیت با ارائه گزارش از برنامه‌های استان در اجلاس مدیران و روسای مدارس سراسر کشور ابراز داشت: با به‌کارگیری تمام ظرفیت استان تلاش خواهیم کرد، یک بازگشایی بی‌نقص داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =