خبرنگاران صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

به مناسبت روز خبرنگار آیین تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد توسط کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون پرورش فکری استان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از خبرنگاران واحد اخبار و اطلاعات صدا و سیمای این مرکز تجلیل کرد.

وی در این آیین گفت: قشر کودک و نوجوان سرمایه های ارزشمندی برای آینده کشور هستند و فعالیت‌های کانون پرورش فکری نیز در راستای پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران است.

اخلاقی‌نیا به ضرورت سواد رسانه‌ای به کارکنان ، مربیان و اعضا اشاره کرد و افزود: استفاده درست از فضای مجازی باید به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود و وجود رسانه‌های متنوع در تغذیه فکری کودکان و نوجوانان، ضرورت دارد سواد رسانه‌ای آموزش داده شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  رسانه ها در انعکاس دستاوردهای نظام و امیدآفرینی نقش مهمی دارند.

امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست به نقش فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اشاره کرد و افزود: نگاه به کودک و نوجوان باید سرمایه‌ای باشد و صدا و سیمای مرکز استان آمادگی خود را برای انعکاس فعالیت‌های کانون اعلام می دارد.

حضور قصه‌گویان در برنامه‌های شبانه صدا، حضور کارشناسان در برنامه‌های تخصصی کودک ، نوجوان و خانواده ، تربیت خبرنگاران کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری از بخش‌های دیگر سخنان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =