اعضای مرکز شماره یک بندرعباس به اردوی فرهنگی، تفریحی رفتند

کانون پرورش فکری مرکز شماره یک بندرعباس جمعی از اعضای دختر و پسر را به اردوی درون شهری در ایستگاه راه آهن بندرعباس برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک بندرعباس با برگزاری اردوی درون شهری در ایستگاه راه‌آهن بندرعباس، یک روز پرنشاط را با اعضا سپری کردند.

سمیه اسلامی مسئول مرکز یک بندرعباس گفت: برپایی اردو همواره یکی از فعالیت‌های جذاب و پویا برای اعضا بوده که تاثیری ماندگار بر روحیه‌ی آنان داشته است زیرا در فضایی متفاوت بسیاری از آموخته‌های خود را با دوستانشان به اشتراک می‌گذارند.

اسلامی افزود: این اردو با هدف آشنایی اعضا با مشاغل مختلف انجام شد و اعضا از قطار و فضای ایستگاه بازدید و با پست ها و مشاغل مرتبط با قطار و سپس با چگونگی نحوه کار و حرکت قطار آشنا شدند.

وی در ادامه گفت: برای آشنایی بیشتر اعضا و لحظات شاد با هماهنگی مسئولین راه آهن ، سوار قطار شدند و با مهماندار قطار گفت و گویی در خصوص خدمات قطار صورت گرفت و اعضا اطلاعاتی در مورد نحوه خدمات به مسافرین و خدمات پزشکی و اورژانسی در مواقع ضروری را کسب کردند.

در پایان اعضا از دیزل و لوکموتیوران قطار دیدار و از مسئولین و کارکنان قطار بابت تلاش ها و خدماتی که به مسافرین ارائه می شود تشکر و قدردانی کردند.

اعضای مرکز شماره یک بندرعباس به اردوی فرهنگی، تفریحی رفتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =