مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشتند

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان روز ۲۶ مرداد به مناسبت روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران را با اجرای برنامه های فرهنگی گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان طی پیامی ۲۶ مرداد را مصادف با روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت و گفت: بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‏ های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند. بی شک یکی از این روزهای ماندگار که هیچ وقت از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی است.

در همین راستا مراکز کانون پرورش فکری با هدف تعمیق و بیان حفظ ارزش های دفاع مقدس و آموزه های حماسی مقاومت، ایثار و ایستادگی به کودکان ونوجوانان به اجرای برنامه های فرهنگی پرداخت.

مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشتند

دعوت از آزادگان و برگزاری نشست های گفتگو و اجرای قصه گویی، معرفی واقع روز آزادی آزادگان و ورودشان به میهن اسلامی، معرفی کتاب آزاده از تولیدات کانون، ساخت کاردستی با نماد آزادی و رهایی، نوشتن دلنوشته به آزادگان میهن اسلامی، مسابقه نقاشی با موضوع ایثار و مقاومت از جمله فعالیت های مراکز کانون در مجتمع آفرینش بندرعباس، بندرجاسک، جزیره ابوموسی، مرکز شماره ۲ بندرعباس و میناب بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =