کد خبر: 329019
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در دومین گردهمایی مسئولین مراکز کانون هرمزگان

احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های بندرعباس، قشم، ابوموسی،حاجی آباد و فین در دومین گردهمایی مسئولین مراکز کانون هرمزگان حضوریافت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی در این گردهمایی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات ارزشمند مسئولین مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان هرمزگان گفت:یکی از دلایلی که توفیق شد دراین گردهمایی باشم دیدار با کسانی بود که نتیجه تلاش ها و خدمات ارزشمندشان در بین کودکان ونوجوانان استان قابل مشاهده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی نقش مربیان را در رشد و تربیت کودکان ونوجوانان بسیار حائز اهمیت دانست و اشاره کرد:وظایف شما تربیت کودک و نوجوان است و کار شبانه روزی شما این خواهد بود و هیچ محدودیتی نمی تواند مانع کار شما باشد. کودکان ونوجوانان موفق امروز نتیجه تلاش های شما در گذشته است که مشکلات مانع انجام وظایف شما به کودکان و نوجوانان نشده است.

وی با اشاره به نیاز کودکان ونوجوانان به شادابی و نشاط گفت: باید بتوانیم شادابی را در جامعه نشر دهیم هر کدام از ما اگر در جایگاه خودمان بهتر عمل کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.اگر داشته هایمان را یک طرف و نداشته هایمان را یکطرف قرار دهیم نباید اجازه دهیم نداشته ها داشته هایمان را از بین ببرد .

وی تاکید کرد که تلاش ها و خدمات ارزشمند شما مربیان کانون در سراسر استان در حوزه فرهنگی باعث نتیجه درخشان آن در آینده استان خواهد بود.

مرادی افزود: در حال حاضر در جایگاهی که قرار دارم وضعیت اعتبارات، بهسازی مراکز و منابع انسانی و اعتبارات کانون پرورش فکری استان را پیگیری خواهم کرد.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان ضمن قدردانی از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در این گردهمایی گفت: مربیان تلاشگر و پردغدغه و مسئولیت پذیر کانون در مراکز سراسر استان تمرین خوب زندگی کردن را به کودکان ونوجوانان می آموزند تا آینده خود را بسازند.

حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در دومین گردهمایی مسئولین مراکز کانون هرمزگان

پشتکوهی آماری از عملکرد کانون در دو سال گذشته را ارائه داد و عنوان کرد: کانون پرورش فکری استان با وجود کمبود امکانات و نیروهای انسانی رشد خوبی در خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان حوزه های فرهنگی داشته است.

وی از طرح هایی چون یاسمن به عنوان طرحی جهت امداد فرهنگی در مناطق محروم و روستاها، الگو تربیتی (انتخاب یک مرکز به عنوان مرکز الگو در اقدامات و فعالیت های شاخص)،کانون مدرسه، جشنواره قصه گویی و خانه خلاق کودک ونوجوان به عنوان طرح هایی جهت ارائه خدمات و مهارت آموزی به کودکان ونوجوانان نام برد.

مدیرکل کانون هرمزگان از مشکلات چارت سازمانی کانون در تامین نیروی انسانی، نیاز به بهسازی مراکز و تامین اعتبار پایدار کانون به عنوان مشکلات قابل پیگیری نام برد.

وی ضمن تشکر از دغدغه مند بودن نماینده مردمی مجلس شورای اسلامی نسبت به رسیدگی مشکلات کانون گفت: نگاه ویژه مسئولین استانی به کانون پرورش فکری نوعی سرمایه گذاری برای آینده استان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =