روایتگری عاشورا در مراکز کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) و همزمان با سراسر کشور روایتگری راویان عاشورایی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون استان، با اشاره به روشنگری‌های حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) بعد از واقعه‌ی عاشورا گفت : تبیین و فرهنگسازی وقایع بزرگی همچون وقایعی که در کربلا رخ داد یکی از وظایف اصلی هر شخص در کشور است.

حجت الله آسمند با اشاه به اجرای برنامه روایتگری عاشورا در مراکز کانون همزمان با سراسر کشور گفت: روایتگری عاشورایی فرصتی شد تا اعضای کانون و همکاران توانمند کانون استان به روایت آنچه که بر امام حسین (ع) و یارانش گذشته بپردازند تا این مفاهیم معنوی به نسل حاضر انتقال پیدا کند.

وی گفت: در این برنامه که با حضور اعضای کانون، مربیان و کارشناسان کانون، کارشناسان مذهبی و والدین اعضا برگزار شد،   برنامه‌های مختلفی با مضمون روایتگری عاشورایی برگزار شد و مربیان کانون، شرح وقایع محرم را همراه با اجرای دیگر برنامه های فرهنگی، هنری  و ادبی  هم چون:، اجرای مسابقه، پرده خوانی عاشورایی، تعزیه‌خوانی، کلیپ نمایش زنده، مداحی توسط اعضای نوجوان و... اجرا نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =