عطر افشانی گلزار شهدا بندرعباس توسط کارکنان کانون پرورش فکری هرمزگان در هفته دولت

به مناسبت آغاز هفته دولت کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، صبح روز یکم شهریور ماه همزمان با پیش رو بودن آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با حضور معاون فرهنگی و اجرایی کانون و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری و دیگر مسئولان استانی گلزار شهدای بندرعباس عطرافشانی شد.
در این مراسم کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری هرمزگان با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

عطر افشانی گلزار شهدا بندرعباس توسط کارکنان کانون پرورش فکری هرمزگان در هفته دولت
قابل ذکر است، تعداد شهدای جنگ تحمیلی استان هرمزگان ۱۰۲۶ نفر می باشد و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

​​​​​​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =