دوره آموزشی « آشنایی با هنرهای بومی منطقه ای»

دوره آموزشی « آشنایی با هنرهای بومی منطقه ای» با حضور مربیان فرهنگی و هنری و کارشناسان هنری کانون استان اصفهان در تاریخ پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ در مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان کانون استان اصفهان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ؛ دوره آموزشی « آشنایی با هنرهای بومی منطقه ای» با حضور منیره جعفری سرپرست اداره کل کانون استان ، مربیان فرهنگی و هنری و کارشناسان هنری کانون استان اصفهان در تاریخ پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ در مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان کانون استان اصفهان برگزار گردید.

دوره آموزشی « آشنایی با هنرهای بومی منطقه ای»

سپیده سروش از مربیان هنرمند و باسابقه کانون استان تدریس این دوره را بر عهده داشتند که مربیان طی این دوره با انواع هنرهای بومی منطقه ای در چهار بخش دست سازه های چوبی ،پارچه ای و نمدی ، سفالی و سیمی آشنا شدند و در پایان نمایشگاهی از آثار تولید شده مربیان برگزار گردید.

معصومه قربانی کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان هدف از برگزاری این دوره را آشنایی مربیان با روش های معرفی هنرهای بومی به کودکان و نوجوانان و استفاده از هنرهای بومی و منطقه‌ای در فضاسازی و فعالیت های مرکز و تولید دست سازه توسط اعضا عنوان کرد و گفت : با توجه به انتشار فراخوان «نقش ها و نگاره ها» توسط واحد هنری کانون استان اصفهان و توجه ویژه به بخش دست سازه ها و تولیدات هنری مربیان و اعضا در این فراخوان، دوره آشنایی با هنرهای بومی و منطقه‌ای برنامه ریزی و اجرا گردید.

دوره آموزشی « آشنایی با هنرهای بومی منطقه ای»

منیره جعفری سرپرست کانون استان نیز ضمن حضور در جمع مربیان فرهنگی و هنری شرکت کننده در دوره و نشست صمیمانه با مربیان ، داشتن روحیه نشاط و شادابی، انگیزه کاری، برنامه ریزی دقیق در جهت جذب و پایدار سازی اعضا ، داشتن برنامه و تقویم اجرایی فعالیت‌­ها و تقویت هویت ملی و مذهبی را از موارد قابل توجه در جهت کیفیت بخشی به فعالیت های کانون و با اهمیت در پیشبرد اهداف سازمان دانستند.

ایشان همچنین با اشاره به اکران انیمیشن سینمایی بچه زرنگ در نشست فصلی مدیران کل در تهران خاطر نشان کردند که به زودی این انیمیشن در سینماهای استان به نمایش گذاشته خواهد شد.

شایان ذکر است انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با موضوع هویت ملی و به تهیه کنندگی حامد جعفری برای اولین بار در جشنواره فجر رونمایی گردید و برنده جایزه بهترین فیلم انیمیشن شد.

دوره آموزشی « آشنایی با هنرهای بومی منطقه ای»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =