کد خبر: 329354
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
بازدید 102
استقبال از  کارگاه «ارتباط مادر و کودک» در مرکز شماره ۲ کانون کرج

میترا فرهادیان از برگزاری کارگاه ارتباط مادر و کودک در مرکز شماره ۲ کانون کرج و استقبال مادران و کودکان  از این کارگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، کارگاه ارتباط مادر و کودک، از کارگاه‌های تخصصی مرکز شماره ۲ کانون کرج است که هر هفته برای مادران و کودکانی که در ایام تابستان برای حضور در این کارگاه ثبت نام کرده‌اند، اجرا می‌شود.

فرهادیان در تشریح این کارگاه گفت هشت نفر از کودکان نوباوه به همراه مادرانشان در این کارگاه شرکت می‌کنند.

مسؤول مرکز شماره ۲ کانون کرج که مسؤولیت هدایت این ویژه برنامه را نیز بر عهده دارد در ادامه گفت کتابخوانی، قصه‌گویی، بازی، نمایش خلاق  و کاردستی فعالیت‌هایی است که به صورت ترکیبی در این کارگاه اجرا می‌شود .

وی در تشریح شیوه‌ی اجرا هم افزود در ابتدا کتابی  با والدین و کودکان خوانده و یا قصه‌ای برای آن‌ها روایت می‌شود و سپس حاضران در کارگاه، در مورد موضوع کتاب و قصه و تجربیاتی که در خصوص این موضوع داردند، بحث و گفتگو می کنند.

در ادامه بازی‌های حرکتی و نمایش خلاق اجرا می‌شود.

فرهادیان گفت در این کارگاه که خوشبختانه مورد استقبال مادران و کودکان قرار گرفته سعی داریم تا با اجرای فعالیت‌های پر شور و نشاط به بهبود روابط والدین و فرزندان کمک کنیم .

استقبال از  کارگاه «ارتباط مادر و کودک» در مرکز شماره ۲ کانون کرج

لازم به توضیح است در چشم انداز برنام های اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت های ویژه برای خانواده‌ها به ویژه مادران در نظر گرفته شده و قرار است از این پس بیشتر مادران در مراکز حضور یافته و از آموزش‌های لازم در حوزه‌ی کودک و نوجوان بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =