کد خبر: 329356
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
راه اندازی پنج شعبه کانون زبان در استان لرستان

مهدی ذوالفقاذی از راه‌اندازی پنج شعبه کانون زبان ایران از پاییز ۱۴۰۲ در استان لرستان خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی  و امور بین‌الملل کانون، مهدی ذوالفقاری روز پنج‌شنبه ۲شهریورماه۱۴۰۲ در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان لرستان، با بیان اینکه در لرستان به دلیل توجهی که مردم به آموزش زبان دارند کانون زبان ۹ شعبه فعال دارد، عنوان داشت: شش هزار ۵۰۰ زبان‌آموز در این مراکز عضویت دارند.

 رئیس کانون زبان ایران گفت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت و کمک استاندار لرستان،  ۵ شعبه دیگر کانون زبان برای پاییز در لرستان افتتاح خواهد شد که شامل جذب مدرس و نیرو، تجهیز ساختمان‌ها و مراکزها خواهد بود.

 ذوالفقاری با بیان اینکه کانون زبان ایران در ۳۱ استان کشور با ۳۰۱ مرکز آموزشی، ۲۹۸ هزار زبان‌آموز را تحت آموزش دارد، عنوان کرد: این کانون در ده رشته آموزشی زبان، غیر از انگلیسی در سراسر کشور فعال است که به دو شیوه حضوری و آنلاین فعالیت می‌کند.

 وی با اشاره به حضور مدرسان توانمند و متبحر در حوزه‌های مختلف همچون آموزش زبان عربی، چینی، اسپانیولی، فرانسوی، بیان کرد: عدالت آموزشی مساله مهمی است که در کانون زبان مورد توجه ماست.

 وی افزود: توسعه ماموریت‌ها در حوزه‌های معاونت‌های پژوهشی و توسعه آموزشی از دستور کارهایی است که به سرعت دنبال می‌شود.

 ذوالفقاری گفت: کتاب‌های کمک آموزشی که می‌تواند برای مقاطع کودک و نوجوان جذاب باشد و به توسعه آموزش زبانی آنها کمک کند در اختیار زبان‌آموزان نیز قرا خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =