هشتمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان غربی برگزار شد

سالن شهید حمید ثانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی صبح روز شنبه ۴شهریور۱۴۰۲میزبان هشتمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، صورت جلسه‌های شورای فرهنگی استان مربوط به فصل بهار و مباحث مطرح شده در نشست اخیر مدیران کل استان‌ها در ستاد مرکزی کانون کشور، عناوین دو دستور این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان در این نشست، توجه دقیق به مفاد و موضوعات مندرج در آیین‌نامه‌ی شوراهای فرهنگی را از موارد مهم و مورد انتظار معاونت فرهنگی کانون کشور عنوان کرد و برگزاری مستمر، منظم و هدفمند شورای فرهنگی استان و به کارگیری نظر مشورتی کارشناسان و صاحبنظران را مورد تأکید قرار داد.

زهرا آب‌سوران، پیگیری و حصول اطمینان از روند اجرای مصوبات جلسه‌های پیشین را در آغاز هر جلسه مهم  ذکر کرد و افزود: این امر موجب تسریع در روند اجرای مصوبات و به ثمر نشستن طرح‌های مهم خواهد شد.

وی همچنین تنظیم دقیق صورتجلسات شوراهای فرهنگی و ارسال مستمر و منظم آن‌ها به ستاد را به صورت ماهانه را از دیگر انتظارات معاونت فرهنگی کانون بر شمرد.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی، بهبود وضعیت سامانه کتابداری کانون، وضعیت موکب فرهنگی کانون استان در پیرانشهر و بررسی جوانب اکران فیلم «بچه زرنگ» در استان از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در ادامه، معاون و کارشناسان واحدهای مختلف ستاد استان به ارائه‌ی نکته نظرات و پیشنهادها در خصوص دستورهای جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =