برگزاری طرح فرهنگی « اردو کتاب»

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، طرح فرهنگی « اردو کتاب» ازسری فعالیت های مراکز الگوی تربیتی باهدف تقویت مهارت‌ذهن و اندیشه و به پیشنهاد مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد برگزار گردید.

حجت الله آسمند، مدیرکل کانون استان در مورد این طرح گفت: «اردوکتاب» عنوان طرحی تربیتی است که با هدف اندیشه ورزی و  شناسایی اعضا کتابخوان و ترغیب سایر اعضا به کتابخوانی  در قالب اردو برگزار می گردد.

برگزاری طرح فرهنگی « اردو کتاب»

مدیر کل کانون استان اضافه کرد: اردو کتاب،  روز  شنبه ۲۸مرداد ماه با حضور ۳۵نفر از دانش آموزان مدارس بوستان خرد و موعود اجرا شد. دراین طرح که با مشارکت مدارس صورت می گیرد معلمان پرورشی علاقمند، دانش‌آموزان کتابخوان را در قالب یک اردوی فرهنگی به مرکز مجتمع می آورند تا از نزدیک با کتابخانه‌ی مرتبط با سن خود آشنا و نسبت به عضویت در آن اقدام کنند.

وی افزود: شرح پیشینه کانون، عضویت، کارگاه‌ها و معرفی کتاب از فعالیت های جانبی این طرح است. دراین اردو کتاب، کتاب‌های گردان قاطرچی‌ها و منطقه‌ی صفر فضایی برای دو گروه از شرکت کنندگان معرفی و با حضور مربیان فرهنگی مرکز و اولیا تربیتی و دانش آموزان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است که، اردو کتاب قالب طرحی است که به پیشنهاد مرکز مجتمع با مشارکت سایر دستگاه های فرهنگی ونیروهای جهادی شهرستان شهرکرد بصورت فرآیندی برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =