ایستگاه اربعینی تماشاخانه سیار در نقطه‌ی صفر مرزی استان کرمانشاه

در راستای اجرای فعالیت‌های موکب‌های اربعینی استان، اجرای برنامه‌های متنوع تماشاخانه سیار این بار به عنوان ایستگاه اربعینی در نقطه‌ی صفر مرز خسروی صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای اجرای فعالیت‌های موکب‌های اربعینی استان، اجرای برنامه‌های متنوع تماشاخانه سیار این بار به عنوان ایستگاه اربعینی در نقطه‌ی صفر مرز خسروی صورت گرفت .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان و دبیر ستاد اربعین، با اعلام این خبر گفت : تماشاخانه‌ی سیار به عنوان یکی از موکب‌های استان کرمانشاه در اربعین و سکوی فرهنگی کانون استان، در نقطه‌ی صفر مرز خسروی جانمایی شد و تمامی فعالیت‌های کانون که برنامه‌ریزی آن از مدت‌ها پیش انجام گردیده با محوریت تماشاخانه‌ی سیار اجرا خواهد گردید .

ایستگاه اربعینی تماشاخانه سیار در نقطه‌ی صفر مرزی استان کرمانشاه
لازم به ذکر است تماشاخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور خدمت‌رسانی فرهنگی به زائران اربعین حسینی وارد پایانه ی مرزی قصرشیرین در استان کرمانشاه شد و با همکاری و همراهی فراجا و یگان ویژه در مرز جانمایی گردید.
زمان مستقر شدن این موکب اربعینی در مرز خسروی از پنجم تا پانزدهم شهریور ماه ( مصادف با اربعین حسینی ) در مسیر پیاده‌روی اربعین در مرز خسروی می‌باشد و در این مدت یگانه عبدالمالکی کارشناس هنرهای نمایشی استان به همراه مربیان و اعضای ارشد کانون، خدمات متنوع فرهنگی همچون اجرای تئاتر عروسکی، نقالی و پرده‌خوانی و پخش سرود و نماهنگ عاشورایی و... برای زائران حسینی خواهند داشت.

ایستگاه اربعینی تماشاخانه سیار در نقطه‌ی صفر مرزی استان کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =