درهای کانون به روی تمام علاقه‌مندان باز است

مدیر کل کانون در نشست با همکاران کانون البرز در حاشیه‌ی وبینار مشترک با مقام عالی وزارت و مدیر عامل کانون گفت درهای کانون به روی تمام علاقه مندان باز است.

                                                                                       

   زینب عاشری ضمن عرض خدا قوت به جهت اجرای فعالیت‌های تابستانی به مسؤولان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز خطاب به این عزیزان گفت شما هستید که مراکز کانون را پویا و زنده نگه می‌دارید و باید برای لحظه لحظه‌ی امکانات و فضایی که در ااختیار دارید، برنامه‌ریزی داشته و کانون را به محل پویایی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان تبدیل کنید.

این مقام مسؤول همچنین از همکاران مراکز فرهنگی، هنری کانون در البرز خواست تا با نصب راهنمای مناسب مخاطبان و ارباب رجوع ( اعضا و خانواده‌های آنان ) را از خدماتی که کانون برای آن‌ها در نظر گرفته، شرایط عضویت و فعالیت‌های عمومی و تخصصی با خبر کنند.

تاکید مدیرکل کانون البرز و اشاره به سیاست‌های حوزه‌ی معاونت فرهنگی کانون کشور در خصوص حضور بیش از پیش خانواده‌ها و مادران در مراکز و تدارک فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مهارت‌های زندگی برای این عزیزان در جهت استفاده از ایده‌ها و نظرات ارزشمند این گروه بخش دیگری از این نشست بود .

درهای کانون به روی تمام علاقه‌مندان باز است

استفاده از ظرفیت سالن‌های سینما و تشکیل گروه‌های مجری برنامه‌های کودک و نوجوان استان در حوزه‌ی نمایش، جشن الفبا و ...، توجه به فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و توسعه‌ی بخش فروش با دایر کردن قفسه‌ی فروش کتاب در مراکز فرهنگی، هنری، تدارک ایده‌هی نو و خلاقانه برای هفته‌ی ملی کودک،ضرورت تعامل و ارتباط مراکز کانون با مدارس، مساجد، آموزشگاه‌ها و دیگر مراکز فرهنگی، هنری حوزه‌ی کودک و نوجوان و تلاش برای باز تعریف و شناسایی هر چه بیشتر هویت کانون از دیگر نکاتی بود که توسط ایشان مطرح شد.

درهای کانون به روی تمام علاقه‌مندان باز است

عاشری به همکارانش  تاکید کرد که درهای کانون به روی تمامی علاقه مندان باز است و هر کس هر ظرفیت و توانمندی در حوزه‌ی کودک و نوجوان دارد می‌تواند آن را به کانون معرفی کنند.

در ادامه‌ی این نشست مدیر کل و همکاران فرهنگی، هنری، ادبی و ستادی استان البرز، در نشست مشترک با مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و مدیر عامل محترم حضور یافتند.

در این نشست نیز وزیر و مدیرعامل کانون به همکاری مشترک با سازمان‌های حوزه‌ی تعلیم و تربیت و اشتراک گذاری ظرفیت‌ها تاکید کردند.

درهای کانون به روی تمام علاقه‌مندان باز است

متن کامل خبر بازدید وزیر آموزش و پرورش از کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =