بازدید از موکب حضرت قاسم(ع) مرکز ۱۴ کرمانشاه ویژه‌ی همکاران کانونی سراسر کشور

در سفر مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و رییس ستاد ملی اربعین بازدید از موکب حضرت قاسم(ع) مرکز ۱۴ کرمانشاه ویژه‌ی همکاران کانونی سراسر کشور صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در سفر مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و رییس ستاد ملی اربعین بازدید از موکب حضرت قاسم(ع) مرکز ۱۴ کرمانشاه ویژه‌ی همکاران کانونی سراسر کشور صورت گرفت .
معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کشور و رییس ستاد ملی اربعین در بازدید از مرکز ۱۴ ضمن تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی جهت فراهم آوردن شرایط و تسهیلات لازم برای زیارت بهینه و مطلوب معنوی بیان داشت : وجود چنین مرکزی برای اسکان به ویژه در مرحله‌ی بازگشت زائران اربعینی می‌تواند بسیار مهم و موثر باشد .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان و دبیر ستاد ملی اربعین در این بازدید گفت : به برکت حضرت سیدالشهدا امروز ما شاهدیم که در این مرکز امکانات و زیرساخت‌های لازم فراهم شده و می‌تواند محل خیلی خوبی باشد برای اسکان زائران اربعینی که بتوانیم میزبانی را به بهترین شکل ممکن به ویژه برای همکاران و مربیان کانون فراهم بیاوریم .
لازم به ذکر است مرکز ۱۴ از روز یکشنبه پنجم شهریور ماه آمادگی لازم برای میزبانی ۸۵ تا ۱۵۰ نفر از زائران اربعینی را داشته و از این‌زمان عزیزان زائر در این مکان حضور پیدا کردند و از این موکب به‌عنوان یکی از مجهزترین مراکز و ایستگاه‌های اسکانی غرب کشور، استفاده بردند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =