بررسی نحوه‌ی اجرای برنامه‌های اربعینی، قصه‌گویی و هفته ملی کودک در استان کرمانشاه

در بیست و دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی بررسی نحوه‌ی اجرای برنامه‌های اربعینی، قصه‌گویی و هفته‌ی ملی کودک در استان کرمانشاه تبیین شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در بیست و دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی، بررسی نحوه‌ی اجرای برنامه‌های اربعینی، قصه‌گویی و هفته‌ی ملی کودک در استان کرمانشاه تبیین شد .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان و دبیر ستاد ملی اربعین، با تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در خصوص اربعین گفت : در مجموعه‌ی کانون استان اقدامات ارزشمندی در خصوص برنامه‌های اربعینی اجرایی گردیده که از این نظر به برکت اباعبدالله و همت همکاران استان به خوبی پیش رفته‌ایم و کارهای ارزشمندی نیز صورت گرفته که برخی از آنها از مدت‌ها پیش در دست اقدام بوده و هم‌اکنون به سرانجام و سرمنزل مقصود رسیده است که جای بسی قدردانی دارد .

بررسی نحوه‌ی اجرای برنامه‌های اربعینی، قصه‌گویی و هفته ملی کودک در استان کرمانشاه
وی عملکرد مجموعه‌ی کانون استان را در اجرای برنامه‌ها در این مدت مطلوب اریابی نمود و افزود : مقوله‌ی دست‌سازه‌ها و پیشتازی استان در این حیطه، برپایی موکب‌ها و اضافه‌تر شدن آنها در امسال و نحوه‌ی تجهیز و راهبری هر یک با توجه به بودجه و امکانات، حضور اثرگذار تماشاخانه‌ی سیار، جاگیری مناسب و همراهی خوب عبدالمالکی کارشناس هنرهای نمایشی با این مجموعه، حضور همکاران خدمت‌رسان اربعینی از دیگر استان‌ها جهت هم‌افزایی، حضور مطلوب زائران در مرکز ۱۴ که به لطف مدیر عامل و همت مجموعه‌ی اداری و مالی استان با رفع چالش‌ها و نواقص، احیا، راه‌اندازی و تجهیز شد و رضایتمندی زائران را در پی داشت، روایتگری عاشورایی و برگزاری باشکوه آن، برگزاری دوره‌ی آموزشی برای سفیران اربعینی و دیگر مواردی که همگی به لطف زحمات بزرگواران اتفاق افتاد و در حال حاضر نیز فعالیت‌ها با سازماندهی، هماهنگی و برنامه‌ریزی به خوبی پیش می‌رود .
در ادامه مباحثی همچون انتخاب رابط جشنواره‌ی قصه‌گویی، راه‌اندازی فروشگاه مرکز شماره ۴ ، راه‌اندازی خانه‌ی بازی مرکز شماره یک خیام، فرآیند برگزاری جشنواره قصه‌گویی، هفته‌ی ملی کودک و ... طرح شد و در خصوص هر یک از آنها بررسی های لازم صورت گرفت .

بررسی نحوه‌ی اجرای برنامه‌های اربعینی، قصه‌گویی و هفته ملی کودک در استان کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =