مصطفی رحمان دوست شاعر کودکان مهمان بچه ها در مرکز شاهین شهر بود

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی چهارشنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ، مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر میزبان مصطفی رحمان دوست ؛ شاعر و نویسنده کودکان و نوجوانان بود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی چهارشنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ، مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر میزبان مصطفی رحمان دوست ؛ شاعر و نویسنده کودکان و نوجوانان بود .

 مصطفی رحمان دوست شاعر کودکان مهمان بچه ها در مرکز شاهین شهر بود

این نشست صمیمانه با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید تا شاعر خاطرات شیرین کودکی ، در جمع کودکان و نوجوانان شهر دانش و خلاقیت و اعضای مشتاق باشد .

 این مراسم با حضور شهردار شاهین شهر آقای ابریشمی راد ، آقای رادمنش ریاست ارشاد اسلامی ، آقای هاشمیان مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر در جمع پرشور خانواده ها و در کنار مخاطبان کودک و نوجوان برگزار شد که ضمن رونمایی از ۹۰ عنوان کتب جدید ارسالی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، شاهد اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی هنری ادبی بودیم که می توان به شاهنامه خوانی عضو کودک با روایت گردآفرید و نقالی گذر سیاوش از آتش توسط عضو نوجوان، اجرای نیایش و دکلمه خوانی توسط عضو فراگیر مرکز کیمیا کلانتر ، به همراه اجرای سرود دسته جمعی دختران کودک با عنوان پروردگار اشاره نمود .

 مصطفی رحمان دوست شاعر کودکان مهمان بچه ها در مرکز شاهین شهر بود

در این مراسم با توجه به انتخاب شاهین شهر به عنوان شهر دوستدار کتاب ، شهردار شاهین شهر عنوان کرد : رسالت مربیان کانون باتوجه به هم افزایی جمعی و همیاری همیشگی در اجرای فعالیت های پیشبردی در زمینه آموزشی و فرهنگ سازی بخصوص کتاب و کتاب خوانی در سطح شهرستان قابل تقدیراست .

همچنین با حضور مصطفی رحماندوست از کتاب های جدید ارسالی و بخصوص آثار خواندنی خودشان رونمایی گردید و ایشان با تاکید بر ظرفیت فرهنگی بالای شاهین‌شهر، این شهر را محل تعامل کودکان شاعر و شاعران کودک نامید.

در پایان مربیان مرکز در کارگاه آموزشی شیوه های خلاق قصه گویی شرکت کردند و شهردار و اعضای شورای شهر نیز از کودکان و نوجوانان با اهدای جوایز تقدیر نمودند . مصطفی رحمان دوست شاعر کودکان مهمان بچه ها در مرکز شاهین شهر بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =