اردوی فرهنگی سیاحتی مرکز گندمان با شعار #با-قصه -لبخند -بسازیم چهارمحال و بختیاری برگزارشد

اردوی فرهنگی سیاحتی مرکز گندمان با شعار #با-قصه -لبخند -بسازیم درگردشگاه سیاه‌سرد بروجن استان چهارمحال و بختیاری برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال و بختیاری، اردوی فرهنگی سیاحتی مرکز گندمان هم‌سو با بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و با شعار #با-قصه -لبخند-بسازیم، روز یک‌شنبه، پنجم شهریور به صورت برون شهری درگردشگاه تفریحی سیاه‌سرد بروجن برگزارشد.

بنابر این گزارش، در اردوی یک روزه که با حضور 120 نفر از مادران و اعضای مرکز برپا گردید، اعضا و والدین شرکت کننده با توسعه‌ی مهارتهای اجتماعی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، فعالیتهای زیست محیطی، فعالیت‌های گروهی و محورهای موضوعی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار #با-قصه-لبخند-بسازیم # آشنا شدند و در فضایی باز و اردویی لحظاتی سرشار از شادی و نشاط را تجربه کردند. 

در این اردوی فرهنگی، فعالیت‌های متنوع و جذابی، هم چون اجرای کارگاه‌های قصه و قصه‌گویی" اعضا ومادران"، اجرای بازی‌ها و سرگرمی‌های فکری بصورت رقابتی با مادران، انجام بازی‌های گروهی مهیج و شاد در شهر بازی برگزار شد.

در قسمت دیگری از برنامه، فعالیت نقاشی با موضوع طبیعت اطراف و بهترین تصویر اردوی امروز، فعالیت ادبی نوشتن زیباترین جمله در مورد مهربانی با طبیعت واطلاع رسانی فراخوان بیست وپنجمین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی با شعار #با-قصه -لبخند-بسازیم# انجام شد.

این اردوی یک روزه یک میهمان دعوت شده از کارشناسان اداره ی میراث فرهنگی نیز داشت، که ایشان در خصوص تاریخچه‌ی پوشاک ایرانی  بویژه پوشش‌ها و لباس‌های محلی استان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی، مطالب آموزشی  را ارائه نمود.

در ادامه و درمورد موضوع پوشش محلی استان، نمایش عروسک‌های تهیه شده با این موضوع، نمایش های خود را اجرا نمودند.

فعالیت هنری عکاسی " شکار لحظه های اردویی"  نیز از  دیگر بخش های جذاب این اردو ی یک روزه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =