جلسه‌ی مجازی با مسئولین مراکز استان کرمانشاه

در راستای برنامه‌ریزی جشنواره‌ی قصه‌گویی و اجرای دستور العمل جلسه‌ی مجازی با مسئولین مراکز استان کرمانشاه کتابخوانی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هم‌زمان با بیست و دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی، جلسه‌ی مجازی با مسئولین مراکز استان کرمانشاه با هدف تبیین برنامه‌های پیش رو برگزار شد .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، در جلسه‌ی مجازی با مسئولین مراکز، ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات آنها به بررسی فعالیت های انجام گرفته در مراکز استان پرداخت و عنوان کرد : همواره سعی شده در ستاد به مراکز فرهنگی و هنری کانون استان نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد و در رفع مشکلات و چالش‌ها و ارائه‌ی راهکارهای مورد نیاز با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود، همراهی در اجرای امور انجام گیرد و در این بین فعالیت یکایک این عزیزان دیده شده که جای تشکر دارد .
در ادامه به سوالات مسئولین مراکز در زمینه‌های مختلف توسط مدیرکل استان پاسخ داده شد، همچنین مسائل مختلفی مطرح شد و فعالیت‌های انجام گرفته و برنامه‌های پیش رو عنوان گردید و در خصوص هر یک از آنها بررسی های لازم صورت گرفت .
از جمله موارد طرح شده در این جلسه عبارتند از : بررسی کلیات برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک، برنامه‌ریزی جهت نحوه‌ی حضور مراکز در مهرماه، انتقال برخی از همکاران به آموزش و پرورش، شیوه‌ی برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌ها در گذشته و آینده، حضور والدین در مراکز و برگزاری دوره‌های آموزشی برای آنها، اضافه شدن دوازده هزار جلد کتاب از کانون کشور به مراکز استان و نحوه‌ی ثبت آنها، نحوه‌ی به کارگیری ابزار بازی ارسال شده توسط کانون کشور در مراکز، بررسی درخواست‌ها جهت رفع کمبودها و تامین امکانات، اجرای فعالیت‌های ویژه با استفاده از کتاب ارسال شده به مراکز با نام " گام به گام تا اربعین " ، تقدیر از مراکزی که فعالیت‌های اربعینی به خصوص به صورت ویژه داشته‌اند، تاکید بر اهمیت جشنواره‌ی قصه‌گویی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن و تبیین شیوه‌نامه‌ی این جشنواره و توجه به عمومی سازی و ... ، به‌کارگیری نوجوانان مستعد در باشگاه خبرنگاران کانون استان، جدیت در بحث کتاب و کتابخوانی، تشکیل باشگاه کتابخوانی، اهتمام در اجرای فعالیت‌های علمی در مراکز و بازدیدهای علمی، توجه به فعالیت‌های واحد ادبی، انعکاس اخبار و فعالیت‌ها توسط روابط‌عمومی و معرفی کانال‌های کانون استان در فضای مجازی و نحوه‌ی کارکرد هریک از آنها و ...
به طور کلی به توجه به موارد مطرح شده در جلسه، رکن‌ها و عناصر کلیدی کانون با توان کامل و ظرفیت‌های موجود، همراه با حضوری پررنگ‌تر از همیشه تاکید شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =