کد خبر: 329810
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
بازدید 153
همکاری کانون البرز و شرکت توانیر استان در حوزه‌ی قصه‌گویی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با شرکت توزیع برق استان البرز، در زمینه‌ی اجرای جشنواره‌ی ملی قصه‌گویی«چراغ» همکاری می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نشست بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه‌ی مشارکت و همکاری  کانون  البرز با شرکت توزیع نیروی برق استان در حوزه‌ی اجرای جشنواره‌ی ملی چراغ برگزار شد.

زینب عاشری مدیر کل کانون البرز در این نشست ضمن اشاره به وجود ظرفیت‌ها و توان تخصصی اجرایی در حوزه‌ی قصه‌گویی در کانون البرز گفت این مجموعه آمادگی دارد تا آموزش‌های لازم در حوزه‌ی قصه‌گویی از انتخاب متن تا اجرای قصه را به صورت رایگان در اختیار تمام علاقه‌مندان به این هنر قرار دهد.

ضرورت تنظیم جدول برنامه‌ریزی و تعیین زمان مناسب برای انتخاب قصه، ارسال اثر، پایش اولیه و برگزاری جشنواره‌ی نهایی از دیگر نکاتی بود که این مقام مسوول به آن‌ها اشاره کرد.

مدیر کل کانون البرز همچنین از همکاران اداره‌ی برق استان خواست تا در سه سطح همکاران اداره‌ی برق، همکاران و قصه‌گویان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و بخش عمومی اطلاع‌رسانی و دیگر فرایندهای اجرایی جشنواره را پیگیری کنند.

کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان نیز با اشاره به جامعه‌ی هدف و نقش موثری که همکاری با کانون پرورش فکری کودکان می‌تواند در ارتقای کمی و کیفی جشنواره داشته باشد، شیوه نامه‌ی اجرایی و ارکان دبیرخانه‌ را تشریح کردند.

گفتنی است مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان یکی از اعضای شورای سیاست گذاری در این جشنواره حضور خواهد داشت و جمعی از همکاران با سابقه‌ی کانون در حوزه‌ی قصه‌گویی در بخش داوری و پایش قصه‌ها به شرکت توزیع نیروی برق استان کمک خواهند کرد .

شایان ذکر است در پایان این نشست که  روز دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد، قرار بر این شد تا تفاهم نامه‌ای بین دو سازمان منعقد و تمامی امور مربوط به این جشنواره به صورت رسمی پی‌گیری شود.  

لازم به توضیح است  اولین جشنواره‌ی قصه گویی شرکت برق با عنوان جشنواره‌ی ملی چراغ با هدف کلی  تقویت فرهنگ مصرف ‌ بهینه ی انرزی و با اهداف جزیی  ترویج قصه های مناسب کودک و نوجوان جهت تقویت فرهنگ مصرف درست صنعت برق، تولید آرشیو قصه های ایرانی با موضوع برق و کاربرد آن و آموزش غیرمستقیم نسل کودک و نوجوان جهت حفظ منابع ملی با مسوولیت شرکت توانیر استان البرز و به صورت ملی اجرا خواهد شد .

علاقه مندان  می‌توانند جهت آگاهی از شیوه نامه و موضوعات جشنواره و در نهایت شرکت در این جشنواره‌ی ملی به پایگاه اینترنتی http://www.festivalenergy.ir مراجعه کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =