اهدای نقاشی‌های کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به حرم اباعبدالله الحسین

اهدای نقاشی‌های کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به حرم اباعبدالله الحسین، توسط سفیر اربعینی نوجوان کانون استان به انجام رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اهدای نقاشی‌های کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به حرم اباعبدالله الحسین، توسط سفیر اربعینی نوجوان کانون استان به انجام رسید .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان و دبیر ستاد اربعین، به اعلام این خبر گفت : در کرمانشاه پویش اهدای نقاشی کودکان و نوجوانان به حرم اباعبدالله الحسین صورت گرفت و توسط ستاد اربعین کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار شد .
وی در خصوص این پویش افزود :  کودکان ونوجوانان کرمانشاهی طی اعلام فراخوانی توسط کانون استان دعوت شدند تا نقاشی‌های خود را با شرایط و خصوصیات اعلام شده، اجرا نموده و به نزدیک‌ترین مرکز محل سکونت خود تحویل دهند تا آثار پس از جمع‌آوری، تبدیل به کتاب و به آستان مقدس حضرت اباعبدالله الحسین اهدا شود .
زنجانی تصریح کرد : این پویش پس از اطلاع‌رسانی با استقبال مخاطبان مواجه شد و پس از تجمیع نقاشی‌ها، آثار به کتابچه‌ای تبدیل شد و توسط عضو نوجوان مرکز شماره ۲ شهر کرمانشاه به عنوان سفیر اربعینی استان، به حرم مطهر امام حسین(ع) برده و تقدیم شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =