برنامه‌های جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از سوی معاون فرهنگی کانون کشور اعلام شد

رئیس جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سمنان از اعلام فراخوان این برنامه‌ی فرهنگی پس از اربعین حسینی، خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز سمنان، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: بیست‌وپنجمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه‌ی مرحله استانی، ملی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان جمع‌آوری آثار، مهر ماه ۱۴۰۲، زمان برگزاری مرحله‌ی استانی در آبان سال جاری و بخش ملی هم در شب یلدا برگزار می‌شود.

فلاح خاطرنشان کرد: سال گذشته، قصه‌گویان از ۲۶ کشور شرکت داشتند و شعار جشنواره امسال «با قصه لبخند بسازیم»، انتخاب شده و محور قصه‌های امسال نیز داستان‌های قرآنی، دینی و مذهبی، اسطوره‌ها و نام‌آوران، کارآفرینی و موضوع آزاد است.

معاون فرهنگی کانون کشور با بیان این‌که برای ثبت جهانی قصه‌گویی ایرانی اقدام‌شده، خاطرنشان کرد: در جشنواره قصه‌گویی امسال برای نخستین‌بار جایزه جهانی قصه‌گویی اهدا می‌شود.

فلاح در پایان سخنانش گفت: رویکرد امسال کلاس‌های تابستانه‌ی کانون نیز علم و فناوری به‌خصوص در زمینه‌ی نانو، نجوم، هوش مصنوعی و رباتیک بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =