مدیرعامل کانون: هوشمندسازی یک ضرورت در دنیای امروز است

حامد علامتی مدیرعامل کانون در حاشیه حضور خود در رویداد بین‌المللی جوانان کشورهای عضو سازمان شانگهای چین، از یک شرکت دانش‌بنیان در استان شاندونگ بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، معاون وزیر آموزش و پرورش ایران در حاشیه بازدید از یک شرکت دانش‌بنیان در شهر چینگ‌دائو، با قدردانی از فعالیت‌های جوانان چینی در عرصه علمی و دانش‌بنیان گفت: این موفقیت‌ها مرهون باور جوانان است. فعالیت‌های علمی به‌ویژه در حوزه هوشمندسازی یک ضرورت در دنیای امروز است که دسترسی به آن می‌تواند یکی از عناصر قدرت در منطقه باشد.

او همچنین اظهار کرد: دو کشور ایران و چین ظرفیت‌های بالایی برای همکاری در بخش‌های علمی جوانان دارند و می‌توان از این فرصت به نحو شایسته بهره برد.

مدیرعامل کانون: هوشمندسازی یک ضرورت در دنیای امروز است

مجمع بین‌المللی فرهنگی جوانان و مجمع توسعه جوانان سازمان همکاری شانگهای چین با هدف انجام گفت‌وگوهای جوانان و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کاری کشورهای سازمان همکاری شانگهای این رویداد را برگزار می‌کنند.

مدیرعامل کانون: هوشمندسازی یک ضرورت در دنیای امروز است

شورای سران کشورهای عضو سازمان شانگهای با همراهی فدراسیون جوانان چین، این رویداد را از ۱۶ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ (۷ تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳) در دانهوانگ استان گانسو و چین‌گدائو استان شاندونگ برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =