فعالیت‌های کانون البرز برای توان‌یابان افزایش می‌یابد

مدیر کل کانون البرز در نشست با رئیس آموزش استثنایی استان، بر افزایش میزان فعالیت‌های این سازمان برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز عاشری در این نشست با اشاره به تفاهم نامه‌ی سراسری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش استثنایی کشور و تهیه‌ی برش استانی این تفاهم نامه گفت کانون همواره به این دسته از کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه توجه داشته و برخی از مراکز با عنوان مرکز فراگیر را برای ابن دسته از مخاطبان مناسب سازی کرده است.

 مدیر کل کانون البرز ادامه داد از این پس نیز سعی داریم تعاملات با آموزش استثنایی را گسترش داده و کارگاه‌های ویژه‌ای را برای ابن دسته از کودکان و نوجوانان برنامه‌ ریزی و اجرا کنیم. این مقام مسؤول گفت حتما زمان‌هایی را به این کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان اختصاص داده و حتی برای والدین این گروه از بچه‌ها نیز برنامه خواهیم داشت.

لازم به توضیح است در تفاهم نامه‌ی منعقد شده بر  توانمند سازی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و  گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری آن‌ها از طریق غنی سازی اوقات فراغت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تاکید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =