کد خبر: 330288
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
بازدید مدیرعامل‌کانون از نهمین‌ نمایشگاه ایران‌نوشت

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نهمین نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی «ایران‌نوشت» بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ از بخش‌های مختلف نمایشگاه «ایران‌نوشت» بازدید و با تولید کنندگان نوشت‌افزارهای ایرانی گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل کانون در بازدید از این نمایشگاه گفت: از خانواده‌ها دعوت می‌کنم تا از نوشت‌افزارهای ایرانی حمایت کنند و از ۷هزار کالای ایرانیِ موجود در نمایشگاه که مستقیم از سوی تولیدکننده به مصرف‌کننده رسیده است، دیدن کنند.

بر همین اساس، این دوره از نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰ تولیدکننده برتر نوشت‌افزار ایرانی از سراسر کشور، تا دوم مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

بازدید مدیرعامل‌کانون از نهمین‌ نمایشگاه ایران‌نوشت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه ۲۵ کالا از شخصیت‌های پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» همچون خمیر بازی، خمیر سَبُک خلاقیت، ابزارهای اندازه‌گیری چهار عددی شامل دو نوع گونیا، نقاله و خط‌کش شابلون، مداد رنگی ۱۲ رنگ، پاک‌کن، خودکار چهار رنگ، خودکار هشت رنگ، رنگ انگشتی، مداد قرمز، مداد سیاه، انواع دفترچه، کیف، جامدادی و... را که به تازگی رونمایی شده است، عرضه می‌کند.

علاقه‌مندان به بازدید از این نهمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ به مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =