کد خبر: 330441
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
بازدید 95
مراکز کانون پرورش فکری شعبه‌های کانون رضوی هستند

سرپرست کانون پرورش فکری با مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی با سعید کاظمی‌پور مدیر کانون‌های خدمت رضوی و مریم حجت مدیر کانون‌های خدمت کتاب و کتاب‌خوانی رضوی استان کرمان ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ دیدار و پیرامون فعالیت‌های مشترک و مروج فرهنگ رضوی گفتگو کرد.
بنابر این خبر، خدادادی امام رئوف، امام رضا(ع) را چون شیشه عطری که درش واشده باشد،   سرمایه معنوی و دریای بی‌پایانی دانست که چون گنجی اصیل و ناتمام قسمت و روزی ما ایرانیان شده است.
وی اهداف و رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون‌های خدمت رضوی را هماهنگ و پرورش عبدصالح با بیانی هنرمندانه و به‌روز نامید و افزود: با آگاهی و استفاده از رسانه‌ای که خداوند خودشان معرفی کرده است یعنی کتاب و قصه می‌توان مسیر و راه روشنی طراحی و گسترده‌تر از پیش برای مخاطبان بیشتر و بستر جامعه ارایه کرد.
سرپرست کانون کرمان اضافه کرد: قصه با زندگی و سلوک کودک هم‌خوان است و بسیاری از مسائل و دغدغه‌های نوجوانان با حضور و وجود یک حامی و ناجی قابل حل است و در این رابطه توسل جستن به امام رئوف یک گنج معنوی واقعی است.
خدادادی با اشاره به کلام صریح قرآن کریم که پرورش بر آموزش مقدم است تشریح کرد: با توجه به کتاب‌ها و منابع خوب و ظرفیت‌های موجود در ۶۰ فعالیت کانون و روش‌مند و هدفمند بودن بیان هنر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون یاری‌گری قوی برای ترویج فرهنگ رضوی است.
او با تاکید بر وجود شهید حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان گنج معنوی و اسطوره و قهرمان افزود: داستان‌های جاودانه و پایان‌ناپذیری کرامات امام رئوف(ع) و باز شدن گره‌های زندگی می‌تواند روایت جذابی برای بخش روایت زندگی جشنواره قصه‌گویی از سوی خادم‌یاران رضوی باشد.
وی در پایان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را شعبه‌های کانون‌های رضوی خواند و برای هر شکل خدمت در آستان امام مهربان اعلام آمادگی کرد.

مراکز کانون پرورش فکری شعبه‌های کانون رضوی هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =