نشست تفاهمی با معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

در راستای تعاملات اثربخش کانون استان با دیگر دستگاه‌های اجرایی نشست تفاهمی با معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای تعاملات اثربخش کانون استان با دیگر دستگاه‌های اجرایی نشست تفاهمی با معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه صورت گرفت .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به فعالیت‌های کانون در زمینه‌های مختلف، گفت : ضمن تاکید بر تعاملات بیشتر در حوزه‌های مشترک در زمینه‌ی بحث خانواده محوری می‌توانیم توافقاتی داشته باشیم تا در راستای سیاست‌ها و اهداف کانون با هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی مرتبط پیش رویم .

نشست تفاهمی با معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه
در این نشست توافقاتی مباحثی صورت گرفت که از جمله‌ی آنها می‌توان به این موارد اشاره  داشت : برگزاری نشست‌های آموزشی خانواده در مراکز کانون، برپایی نشست‌های سراسری ویژه‌ی والدین در کانون با دعوت از سخنرانان بنام کشوری، تهیه و توزیع محصولات تخصصی در حوزه‌ی بحث آموزش خانواده و مطالبی از این قبیل، که موضوع این بحث و گفتگو شد و توافقاتی در این زمینه صورت گرفت که به زودی در قالب تفاهم‌نامه مورد امضای دو طرف قرار خواهد گرفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =