مدیرکل کانون سمنان، رئیس جشنواره استانی قصه‌گویی شد

با حکم معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، مدیرکل کانون سمنان به سمت رئیس جشنواره استانی فصه‌گویی منصوب شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل کانون استان سمنان، فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با صدور حکمی، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون سمنان را به سمت رئیس جشنواره استانی قصه‌گویی، معرفی و منصوب کرد.

فلاح در این حکم ضمن اشاره به پیشینه‌ی تاریخی قصه‌گویی، آن را ابزاری امروزی دانست که پابه‌پای رسانه‌های مدرن، برای کودکان و نوجوانان گیرا و تأثیرگذار است و به‌همین سبب جشنواره‌ی قصه‌گویی به‌عنوان بستری برای توسعه و ترویج فرهنگ دلچسب قصه‌گویی همواره برای کانون پرورش فکری، مهم و در اولویت است.

رئیس جشنواره بیست‌وپنجم قصه‌گویی در ادامه این حکم آورده است: با هدف رشد و اعتلای فرهنگ قصه‌گویی، حفظ مفاهیم و ارزش‌های تربیتی، دینی و اخلاق اسلامی، استان سمنان با فرهنگ‌هایی کهن و دنیایی پر از قصه‌های رنگارنگ،‌ میزبان بخش استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون می‌شود.

فلاح در این حکم، اظهار امیدواری کرد تا با بهره‌گیری از تعهد و تجربه‌های مدیریتی برای عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی، ظرفیت‌های فرهنگی استان‌ در جلب مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و تأمین امکانات و منابع مالی، برنامه‌ریزی و هماهنگی با کارشناسان دبیرخانه و مدیر اجرایی جشنواره، شاهد یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین جشنواره‌های قصه‌گویی در سمنان باشیم.

رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در پایان بر تحقق عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی، دعوت به مشارکت حداکثری آحاد جامعه و آموزش آن‌ها، استخدام حداکثری ظرفیت رسانه، ورود هدفمند خانواده‌ها به فضای جشنواره، هم‌افزایی کارا با مدارس و آموزش و پرورش، ماناسازی محتواهای تولیدی و همکاری نزدیک با دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی تأکید کرد.

گفتنی است، مرحله پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =