کد خبر: 330479
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
بازدید 226
جلسه هماهنگی ستاد برگزاری هفته ملی کودک در استان اردبیل برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک با حضور اعضای دستگاه‌های برگزارکننده برنامه‌های این مناسبت در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که روز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، رضوان باقلاچی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بابیان اینکه کودکان، سرمایه‌های ارزشمند و آینده‌ساز هر کشوری محسوب می‌شوند، گفت: رشد و پرورش درست کودکان موجب بالندگی و توسعه جامعه‌ خواهد بود و بنابراین نیازهای کودکان در همه ابعاد زیستی، اجتماعی، عاطفی و شخصیتی باید مرد توجه عموم قرار گیرد.

باقلاچی با اشاره به‌پیش رو بودن هفته ملی کودک با تشریح اهمیت تشکیل ستاد بزرگداشت این هفته، اظهار داشت: فراهم کردن زمینه و فضای مناسب برای شکوفایی استعدادها و توانایی‌ها در این قشر از افراد جامعه و اجرای برنامه‌های مختلف بانشاط، موجب رشد و تعالی آنان در مسیر زندگی خواهد بود.

جلسه هماهنگی ستاد برگزاری هفته ملی کودک در استان اردبیل برگزار شد

ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان نیز بابیان اینکه امسال برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه برگزار خواهد شد، گفت: هدف از گرامیداشت این مناسبت جلب‌توجه همگانی به حقوق کودکان، نیازها و شرایط زندگی آن‌ها در کانون خانواده و جامعه است و ضرورت توجه به این مسئله بیش‌ازپیش مورد تأکید قرار دارد.

مدیرکل کانون استان، از برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته کودک در دو سطح برای کودک و درباره کودک خبر داده و عنوان داشت: در این سطوح علاوه بر اجرای جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌ها با مشارکت و حضور خود کودکان، برنامه‌هایی نیز با موضوع کودک و نوجوان و باهدف آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی برای مخاطب بزرگ‌سال اجرا می‌شود.

ملک‌زاده فرد در ادامه ضمن برشمردن برخی محورهای اصلی برنامه‌های این مناسبت، از اعضای جلسه خواست در برنامه‌های اجرایی خود کودکان ساکن در مناطق روستایی و محلات کم برخوردار را موردتوجه قرار دهند.

گفتنی است، در ادامه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و تشریح برنامه‌های خود پرداخته و مقرر شد برای هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر، برنامه‌های پیشنهادی نهادها و سازمان‌های فعال در این مناسبت در دبیرخانه ستاد هفته ملی کودک استان مستقر در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجمیع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =