قصه‌گویان مرکز ۳ کانون اردبیل به مناسبت هفته ملی کودک گرد هم آمدند

هم‌زمان با فرارسیدن هفته‌ی ملی کودک جمعی از اعضا، مادران و مربیان فرهنگی مرکز شماره‌ی ۳ کانون اردبیل با عنوان «قصه‌هایی با طعم لبخند» گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه که روز شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ با شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر به اجرا درآمد، مربی مسئول مرکز ضمن معرفی و تبریک هفته ملی کودک از حضور صمیمانه اعضا و مادران قدردانی نموده و از هنرمندان قصه‌گوی عضو مرکز خواست مانند سال‌های گذشته در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نیز، حضوری پرشور داشته باشند.

در ادامه این برنامه مربی امور فرهنگی مرکز با اشاره به اهمیت و جایگاه قصه در فرهنگ کشور در خصوص ابعاد تربیتی قصه و تأثیر آن در زندگی کودکان و نوجوانان با ذکر مطالبی با مادران حاضر در برنامه گفتگو کرد.

 قصه‌گویان مرکز ۳ کانون اردبیل به مناسبت هفته ملی کودک گرد هم آمدند

همچنین وی در راستای برگزاری جشنواره قصه‌گویی با ارائه تجربیاتی از این رویداد فرهنگی و با خوانش بخش‌هایی از شیوه‌نامه به محورهای موضوعی جشنواره اشاره‌کرده و جهت تشویق و ترغیب سایر اعضا برای شرکت در این جشنواره، کتاب‌های مناسب قصه‌گویی در کانون را معرفی کرد.

گفتنی است، در بخش پایانی برنامه، مربیان مرکز به قصه‌گویی پرداخته و سپس یکی از مادران شرکت‌کننده در این جشنواره، قصه­ای از زندگی خودش را بابیانی شیرین برای حاضران اجرا کرد.

 قصه‌گویان مرکز ۳ کانون اردبیل به مناسبت هفته ملی کودک گرد هم آمدند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =