دیدار اعضا و مربیان کانون نمین، با امام‌جمعه‌ی شهرستان

به مناسبت آغاز هفته‌ی ملی کودک، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین، با همراهی اعضای شورای شهر و جمعی از معلمان مدرسه‌ی محمد جعفری با امام‌جمعه‌ی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین پیش از ظهر روز شنبه ۱۵ مهرماه سال ۱۴۰۲، به مناسبت روز جهانی کودک و آغاز برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک، به همراه رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از معلمان مدرسه‌ی دخترانه محمد جعفری، با امام‌جمعه‌ی شهرستان نمین، دیدار کردند.

در این دیدار زهرا فرج زاده، مربی مسئول مرکز، با گرامیداشت این مناسبت در مورد کانون و فعالیت‌های مربوط به آن صحبت کرده و با ارائه گزارشی از میزان استقبال خانواده‌ها از کارگاه‌های مرکز به‌خصوص در فصل تابستان از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و شرکت اعضا و مربیان در این رویداد فرهنگی در آبان ماه سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده، امام‌جمعه‌ی نمین نیز، ضمن تشکر از حضور مربیان و اعضای کانون، با تبریک روز جهانی کودک، فعالیت مربیان در مراکز کانون را از مهم‌ترین رسالت در امر پرورش، تقویت خلاقیت و بروز استعداد کودکان و نوجوانان دانسته و در خصوص جایگاه قصه و قصه‌گویی در امور تربیتی صحبت کرد.

دیدار اعضا و مربیان کانون نمین، با امام‌جمعه‌ی شهرستان

وی همچنین با تأکید بر نقش قصه‌های تربیتی و اخلاقی در تربیت نسل جدید از مربیان کانون خواست تا از زندگی انبیا و حضرات معصومین (ع) و همچنین داستان‌های پندآموز قران، روایت گر قصه برای کودکان و نوجوانان باشند.

 بر اساس این گزارش، امام‌جمعه نمین با پرداختن به حقوق کودک، از اعضای کودک و نوجوان حاضر در این دیدار خواست با جدیت به تحصیل پرداخته و آموزه‌های اخلاقی برگرفته از زندگانی انبیا و امامان معصوم (ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

خاطرنشان می‌شود این مراسم با قصه‌گویی حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده ادامه یافته و اعضای مرکز نیز بعد از گفتن قصه‌هایشان، از طرف شورای شهر شهرستان، هدایایی دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =