از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای کرمانشاه

به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌ای با عنوان " از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا " با همکاری کانون پرورش فکری استان‌های خراسان رضوی و کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌ای با عنوان " از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا " با همکاری کانون پرورش فکری استان‌های خراسان رضوی و کرمانشاه برگزار شد .

از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای کرمانشاه
این ویژه‌برنامه که با اجرای مشترک دو استان کرمانشاه و خراسان رضوی در سالن آمفی‌تئاتر مدرسه‌ی مهدی موعود( عج ) و با حضور اعضا، دانش‌آموزان، مربیان و مسئولین در هفته‌ی دفاع مقدس برگزار گردید، با سخنان مدیران کل کانون‌های استان کرمانشاه و خراسان رضوی آغاز شد .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، در حاشیه‌ی این برنامه گفت : ایثار و شهادت یکی از ضرورت‌های جامعه‌ی ماست، به ویژه برای نسل کودک و نوجوانی که با اتفاقات ایام دفاع مقدس مواجه نبودند و ما باید این مساله را به این نسل انتقال دهیم؛ لذا هفته‌ی دفاع مقدس فرصت خوبی برای این کار است .

از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای کرمانشاه
وی با اشاره به تعامل استان‌ها با یکدیگر، افزود : از جمله اتفاقات خوب این است که کانون‌های استان‌ها در سراسر کشور بتوانند به برنامه‌های مشترک با یکدیگر برسند که این مهم در این برنامه محقق شد و نمونه‌ی ارزشمندی از هم‌افزایی بین دو استان کرمانشاه و خراسان رضوی بود .
از دیگر مواردی که در این برنامه طرح گردید می‌توان به این نکته اشاره داشت که این پیشنهاد داده شد تا اردوهای مشترکی هم برای کودکان و نوجوانان برگزار گردد که استان کرمانشاه آمادگی خود را در این زمینه اعلام نمود .

از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای کرمانشاه
در این برنامه مخاطبان استان کرمانشاه به صورت مجازی میهمان کانون خراسان رضوی شدند تا به نیابت از شهدای معظم استان سه شهید والامقام ( شهید احمدقلی دوستی، شهید عبدالمجید شعیری، شهید بهمن عظیمی ) زائر حرم مطهر رضوی باشند؛ همچنین مخاطبان مجازی استان خراسان رضوی نیز از منطقه و عملیات مرصاد دفاع مقدس در کرمانشاه بازدید نمودند .
در ادامه برنامه‌های مختلفی متناسب با ایام دفاع مقدس اجرا گردید که قصه‌گویی، شعرخوانی، روایتگری دفاع‌مقدسی از آن جمله بودند . لازم به ذکر است که خانواده‌ی معظم سه شهید نامبرده، در برنامه شرف حضور داشتند و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند .

از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای کرمانشاه

از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =