دیدار سرپرست و همکاران کانون استان اصفهان از خانواده شهید چراغی مدافع امنیت

سرپرست و جمعی از همکاران اداره کل کانون استان اصفهان به دیدار خانواده شهید چراغی از مدافعان امنیت رفتند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان ، منیره جعفری سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجمعی از همکاران به همراه سرهنگ سیروس قائدی جانشین فرماندهی یگان ویژه فراجا استان اصفهان و هیئت همراه از خانواده شهید چراغی از شهدای امنیت نیروی انتظامی که در عملیات تروریستی خانه اصفهان در سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد دیدار کردند .

در این دیدار صمیمانه منیره جعفری سرپرست کانون استان اصفهان ضمن برشمردن جایگاه والای شهدا در پیشگاه الهی و حقی که برگردن مردم زمانه دارند عنوان کرد : امنیت مقوله است که به همین سادگی به دست نیامده است و این درخت تنومند را خون عزیزانمان آبیاری کرده است که ما امروز در زیر سایه امنیت بتوانیم با خیالی آسوده زندگی کنیم و ما به پاس قدردانی از مقام شامخ شهدا و بخصوص شهید چراغی عزیز خدمت خانواده معزز و مکرم ایشان رسیده ایم تا بتوانیم قدردان این عزیزان باشیم و راهشان را ادامه دهیم .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد : شما خانواده این شهید عزیز کار زینبی می کنید و در جهاد تبیین و بخصوص رسوایی دشمنان پیشتازید و همیشه با این کارهای بزرگ پاسدار ارزشهای انقلابی و اسلامی هستید .

در ادامه سرهنگ سیروس قائدی جانشین فرماندهی یگان ویژه فراجای استان اصفهان ضمن خوشامدگویی و برشمردن خصوصیات بارز اخلاقی شهید چراغی اظهار داشت : ما سرباز جان برکف ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و برای جانفشانی از این حرم به تعبیر سردار شهید سلیمانی عزیز لحظه ایی درنگ نمی کنیم و برای امنیت با آمادگی کامل با تمام توان در میدانیم و امنیت مردم خط قرمز ماست و هرجایی احساس ناامنی باشد مقتدرانه حاضر می شویم .

ایشان عنوان کرد : از شما عزیزان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سنگر جهاد تبیین و فرهنگ و هنر این مرز و بوم به طور جهادی خدمت می کنید و با تولید محتوا به بچه های ایرانی هویت و خودباوری اسلامی و ایرانی می بخشید بسیار تشکر می کنیم و امیدواریم به لطف خدا همیشه سرافراز و سربلند باشید .

در پایان این دیدار بسته های فرهنگی از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به دست منیره جعفری  سرپرست کانون استان به دو یادگار این شهید عزیز تقدیم شد و مقدمات عضویت افتخاری آنها در کانون فراهم گردید .

دیدار سرپرست و همکاران کانون استان اصفهان از خانواده شهید چراغی مدافع امنیت

دیدار سرپرست و همکاران کانون استان اصفهان از خانواده شهید چراغی مدافع امنیت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =