عملیات‌های مشترک کانون کرمانشاه جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها با دیگر دستگاه‌های فرهنگی

در بیست و پنجمین جلسه‌ی شورای فرهنگی استان طرح شد : عملیات‌های مشترک کانون کرمانشاه جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها با دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان صورت پذیرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در بیست و پنجمین جلسه‌ی شورای فرهنگی استان طرح شد : عملیات‌های مشترک کانون کرمانشاه جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها با دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان صورت پذیرد .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با تبریک ایام هفته‌ی وحدت به همکاران گفت : زحماتی که همکاران کانون استان در تابستان کشیدند جای تشکر دارد و ان‌شاءالله ماجور درگاه الهی باشید و نتیجه‌ی آن را در حوزه‌ی کودک و نوجوان ببینیم، هفته‌ی ملی کودک نیز بهانه‌ایست تا بتوانیم برای کودکان این مرزو بوم فعالیت‌هایی ارزنده ارائه دهیم و از آنجایی که آینده‌سازان این سرزمین همین کودکان نسل امروز هستند ما با اهتمام ویژه‌ای جهت پرورش و تربیت این نسل به کار گیریم .

عملیات‌های مشترک کانون کرمانشاه جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها با دیگر دستگاه‌های فرهنگی
وی تصریح کرد : برگزاری کمیسیون دستگاه‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های مشترک با آنها در مناسبت‌های مختلف همچون : هفته‌ی ملی کودک، روز نوجوان، روز دانشجو، دهه‌ی مبارک فجر، هفته‌ی گرامیداشت مقام معلم، ماه‌مبارک رمضان، ایام محرم و ... با اجرای عملیات‌های مشترک با کانون جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها از دیگر مواردی است که جهت اجرایی نمودن آنها باید توجه داشته باشیم، همچنین عملکرد روابط عمومی استان را در بازتاب برنامه‌ها مطلوب ارزیابی نمود و جهت بازتاب خبری برنامه‌های محرم و اربعین که در صدر آمار کشور قرار داشت از روابط عمومی کرمانشاه تجلیل نمود .
زنجانی در خصوص مصوبات جلسه‌ی اخیر با شورای آموزش و پرورش بیان داشت : برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای دانشجو معلمان و معلمان و احتساب آنها به عنوان دوره‌های ضمن خدمت، اختصاص امتیاز ویژه به معلمانی که در جشنواره‌ی قصه‌گویی شرکت می‌نمایند از مواردی بود که در این جلسه مصوب گردید .

عملیات‌های مشترک کانون کرمانشاه جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها با دیگر دستگاه‌های فرهنگی
سپس در خصوص برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک که موارد مختلفی را شامل می‌شود تصمیم‌گیری شد، از جمله برگزاری جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌هایی با محوریت کودکان، بازدید از بهزیستی، اعلام عضویت رایگان مراکز کانون در ۱۶ مهرماه، تقدیر از کودکان همکاران کانونی، تبیین ریز برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی در جشن‌های این هفته، تعیین مکان مناسب و چگونگی اجرای ویژه برنامه‌ها، تجلیل از قهرمانان فرهنگی و ...
نحوه‌ی برگزاری کارگاه‌ها و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها از جهات مختلف، ارزشیابی همکاران، برنامه‌های هفته ی وحدت نیز از مباحثی بود که در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =