ویژه برنامه ی روز جهانی ناشنوایان در مدرسه ی پیوند بندرعباس

مرکز شماره سه بندرعباس به مناسبت روز ناشنوایان با حضور در مدرسه پیوند بندرعباس ویژه برنامه ای را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان ویژه برنامه ی روز ناشنوایان با مشارکت مرکز فراگیر بندرعباس و مدرسه ی پیوند درمحل مدرسه برگزار شد. راضیه سلیمانی پور مسئول مرکز فراگیر بندرعباس گفت: در این برنامه که مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان و معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی نیز حضور داشتند از مشارکت و همکاری کانون پرورش فکری استان و مرکز فراگیر در زمینه ی خدمات رسانی فرهنگی به کودکان نیاز ویژه قدردانی و تشکر کردند.

وی افزود: در این برنامه مربیان با اجرای نمایش عروسکی ، بازی و شعرخوانی کودکان ناشنوا را شاد و روزی خاطره انگیز برایشان رقم زدند. سلیمانی پور اظهار کرد: مدرسه ی پیوند ، یک دبستان ویژه ی کودکان ناشنوا ست که ۸۰ درصد دانش آموزان آن عضو مرکز فراگیر کانون هستند و در طول سال تحصیلی نیز مربیان جهت آموزش کاردستی و قصه گویی با این مدرسه همکاری می کنند.

ازدیگر بخش های جذاب اجرای نمایشی مربیان، حضور عروسک خاله بندری با پوشش هرمزگانی در این جشن بود که دانش آموزان با آن بازی و عکس یادگاری گرفتند.

گفتنی است؛ سال گذشته نیز مرکز فراگیر با آموزش دادن یک قصه گوی زبان اشاره جهت قصه گویی به دانش آموزان نیاز ویژه ی ناشنوا در برنامه های این دبستان مشارکت و همکاری داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =