دیدار مدیرکل کانون چهارمحال و بختیاری با شهردار شهرکرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال‌وبختیاری با شهردارشهرکرد، روز شنبه ۸ مهر در شهرداری شهرکرد دیدار کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، حجت ا...آسمند  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با محمدحسین واحدیان شهردارشهرکرد دیدار
و پیرامون برنامه‌های مشترک هفته ملی کودک که در شهر شهرکرد قابلیت اجرا دارند گفتگو کردند.
در این نشست ضمن مرور همکاری‌های سال گذشته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری شهرکرد، پیشنهاداتی از سوی کانون استان و شهرداری برای برپایی هفته ملی کودک مطرح شد.
در این نشست واحدیان با اشاره به این‌ که هفته ملی کودک فرصت بسیار مناسبی برای جلب توجه افکارعمومی و مسئولان به کودکان می‌باشد در برگزاری ویژه برنامه جشن هفته ملی کودک و برپایی نمایشگاه از دست آوردها و خلاقیت‌های کودکان قول مساعد داد.
همچنین، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های فرهنگی و هنری خوبی دارد که در صورتیکه با اهداف حقوق شهروندی تناسب داشته باشد مشارکت لازم را جهت تقویت برنامه‌ها خواهد داشت.

دیدار مدیرکل کانون چهارمحال و بختیاری با شهردار شهرکرد
 آسمند، در تشریح برنامه‌های مربوط به بیست‌و پنجمین جشنواره قصه گویی انجام شد به بیان سابقه روایت‌گری و قصه گویی و اهداف تربیتی قصه پرداخت.
محمدحسین واحدیان  با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد ظرفیت بزرگ فرهنگی و سابقه تاریخی دارد، بیان کرد با قصه می‌توان جهانی زیبا برای کودکان ساخت، قصه ذاتا به عنوان یک ابزار تربیتی مطرح می‌شود و این ابزار زمانی مناسب و مقدس است که در کارکرد آن مفاهیم بلند انسانی را ببینیم.
واحدیان گفت: جشنواره قصه‌گویی یک رسالت فرهنگی است، حفظ سنت کهن قصه گویی  و انتقال سینه به سینه‌ این قصه ها در بین اقشار مختلف جامعه ارزشمند و ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =