لحظه‌هایی به یاد ماندنی در کانون نمین ثبت شد

جشن‌ها و برنامه‌های پرشور هفته‌ی ملی کودک در مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان نمین، لحظه‌هایی به‌یادماندنی را برای اعضای کودک این مرکز ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مربی مسئول کانون نمین بابیان این‌که برنامه‌های جذاب و متنوعی برای هفته ملی کودک در این مرکز در حال برگزاری است، بیان داشت: در روز یکشنبه، ۱۶ مهرماه کانون نمین، با میزبانی از اعضای کودک شهرستان و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، یک روز خوب و به‌یادماندنی را در حضور مازیار بابایی، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان، جمعی از کارشناسان این مدیریت، مدیر و معلمان مدارس ابتدایی برای بچه‌ها رقم زد.

وی گفت: در این مراسم که بیش از ۷۰ نفر از دانش آموزان و والدین آن‌ها حضور داشتند، بعد از قرائت قران کریم توسط یکی از اعضای کودک و پخش سرود ملی، فعالیت‌های کانون برای حاضران معرفی‌شده و از والدین خواسته شد تا با عضویت فرزندانشان در کانون و شرکت در فعالیت‌های فصل پاییز از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی مرکز در راستای شکوفایی استعدادهای عزیزانشان بهره‌مند شوند.

زهرا فرج زاده خاطرنشان کرد: قصه‌گویی مربیان، اجرای مسابقه، خواندن دکلمه، شعرخوانی دسته‌جمعی و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های اجراشده در این جشن بود.

بر اساس این گزارش، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نمین نیز با تبریک روز جهانی کودک و تقدیر از مربیان تلاش‌گر کانون در مورد اهمیت توجه به کودکان و نیازهای جسمی و عاطفی آن‌ها صحبت کرده و با اشاره به لزوم فراهم نمودن روزهایی سرشار از شادی برای کودکان، از والدین خواست تا با ایجاد محیطی امن در خانواده، آینده‌ای پر از روشنی و موفقیت برای بچه‌های خود فراهم سازند.

لحظه‌هایی به یاد ماندنی در کانون نمین ثبت شد

مربی مسئول کانون نمین در ادامه برنامه‌های مرکز در هفته‌ی ملی کودک، از اجرای دوره‌ی آموزشی امداد و نجات و کمک‌های اولیه خبر داده و عنوان کرد: با حضور بیش از ۶۰ نفر اعضای کودک و نوجوان و والدین آن‌ها و با دعوت از کارشناسان هلال‌احمر شهرستان، دوره‌ی آموزشی کمک‌های اولیه وامداد و نجات روز دوشنبه ۱۷ مهرماه با موضوع آمادگی و مقابله در برابر بلایای طبیعی و سوانح غیرمترقبه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه برای حاضران در مورد سازمان هلال‌احمر، وظایف و مسئولیت‌های امداد گران برای بچه‌ها صحبت شده و ضمن قصه‌گویی از داستانی در این زمینه، یکی از امداد گران این سازمان نیز در مورد امداد و نجات و مراقبت‌های اولیه در حوادثی چون سیل، زلزله و... به بیان مطالبی پرداخت.

فرج زاده با اشاره به گفتگوی والدین با کارشناس برنامه و ارائه پاسخ‌های لازم، افزود: در ادامه برنامه برای کسب آمادگی و ایمنی در حین و بعد از بروز حوادثی همچون زلزله و خفگی افراد به‌خصوص کودکان با گیرکردن اشیا در گلو، آموزش‌هایی به‌صورت عملی توسط این کارشناس ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =